İstanbul 16°
  • Adana
  • Adıyaman
  • Afyonkarahisar
  • Ağrı
  • Amasya
  • Ankara
  • Antalya
  • Artvin
  • Aydın
  • Balıkesir
  • Bilecik
  • Bingöl
  • Bitlis
  • Bolu
  • Burdur
  • Bursa
  • Çanakkale
  • Çankırı
  • Çorum
  • Denizli
  • Diyarbakır
  • Edirne
  • Elazığ
  • Erzincan
  • Erzurum
  • Eskişehir
  • Gaziantep
  • Giresun
  • Gümüşhane
  • Hakkâri
  • Hatay
  • Isparta
  • Mersin
  • istanbul
  • izmir
  • Kars
  • Kastamonu
  • Kayseri
  • Kırklareli
  • Kırşehir
  • Kocaeli
  • Konya
  • Kütahya
  • Malatya
  • Manisa
  • Kahramanmaraş
  • Mardin
  • Muğla
  • Muş
  • Nevşehir
  • Niğde
  • Ordu
  • Rize
  • Sakarya
  • Samsun
  • Siirt
  • Sinop
  • Sivas
  • Tekirdağ
  • Tokat
  • Trabzon
  • Tunceli
  • Şanlıurfa
  • Uşak
  • Van
  • Yozgat
  • Zonguldak
  • Aksaray
  • Bayburt
  • Karaman
  • Kırıkkale
  • Batman
  • Şırnak
  • Bartın
  • Ardahan
  • Iğdır
  • Yalova
  • Karabük
  • Kilis
  • Osmaniye
  • Düzce
a

Orka Banyo sektör liderliğine oynuyor

Orka Banyo Mobilyaları Genel Müdürü Nalan Yılmaz, Orka Banyo’nun Türkiye’de 300’den fazla farklı satış noktası ile 1 milyondan fazla tüketiciye ulaşan ve 44 farklı ülkeye ihracat yapan bir marka olduğunu belirterek inovasyon ve modernliğe verdikleri önem ile her gün marka bilinirliğini ve pazar paylarını artırarak sektördeki liderlik iddiasını sürdürdüklerini söylüyor.
İNdergi’nin haberine göre, 2015 yılında başarılı bir performans sergilediklerini dile getiren Yılmaz, 2016 ilk yarısında ise toplu işlerin perakende ile birlikte şirketin büyüme rakamında önemli bir yer tuğunu kaydediyor.
Askıya alınan projelerin de hayata geçmesi ile birlikte şirketin, 2016 ve sonrasında geçmiş yıllardaki büyüme ivmesini artırarak devam ettireceği tahminini dile getiren Nalan Yılmaz, “2016 ve sonrası için minimum Türkiye kalkınma hızı ve üzerine 5-8 puan eklenerek büyüme sağlanabileceğini öngörüyoruz” diyor. Yılmaz, Orka Banyo Dolapları’nın tamamlayıcısı olan armatür ve aksesuar gruplarını çatısı altında toplayan Orka Plus markasının da 2015 yılında tüketici ile buluştuğunu hatırlatıyor.

basliksiz-1

Yeni seriler tüketici ile buluştu

Lüks orta ve ekonomik serilerde piyasaya yeni ürünler sunduklarını anlatan Nalan Yılmaz, klasik çizgide olan Diamond, Terra, Bloom, İkon gibi seriler ile modern çizgide tasarlanan Su ve Demre serileri ile tüketicinin karşısına çıktıklarını söylüyor.
Orka’nın ekonomik sınıftaki birçok modeli ile kombinlenerek ortak kullanılabilecek Enez ve modernleşen ama fiyat olarak daha makul düzeyde bulunan Luna’nın da bu dönemde piyasaya sunulduğunu dile getiren Yılmaz şöyle devam ediyor:
“Satış kanallarımızı hareketlendirmek için belli aralıklarla kampanya insörtleri planlayarak farklı ürünlerin lansmanını ve satışını gerçekleştiriyoruz. Önümüzdeki günlerde de modern çizgide katma değeri yüksek olacak şekilde yeni ürünlere imza atacağız. Çevreye duyarlı bir firma olarak ürün gamımızda özellikle FSC’li ürünlere ağırlık veriyoruz. TÜV Rheinland tarafından verilen, üstün kalite, dayanıklılık ve güvenliğin sembolü GS Sertifikası’nı Türkiye’de alan ilk ve tek banyo mobilyası markası olarak bu yıl da yoğun Ar-Ge ve Ür-Ge çalışmalarının neticesinde oluşturduğumuz yeni tasarımlarımızla genişlettiğimiz ve son teknoloji ile ürettiğimiz Orka Banyo 2016 Koleksiyonu ile müşterilerimize banyo yaşam alanlarında masalsı ambiyanslar sunuyoruz.”

basliksiz-3

‘Yeni hedefimiz Afrika pazarı’

Orka Banyo’nun Ortadoğu’da ve Libya pazarında hala daralmaların devam etmesine rağmen özellikle Cezayir ve Fas gibi ülkelerine yönelik ihracat rakamlarının arttığını açıklayan Nalan Yılmaz “Bu sene Ortadoğu’da hedefimizi ilk altı ayda gerçekleştirdik. Avrupa pazarında da büyüyerek ihracata devam ediyoruz. Bilhassa büyük yapı marketleri ile çalıştığımız için her sene bu pazarda yüzde 20 civarında hacmimizi artırıyoruz” açıklamasında bulunuyor. 2016 yılında özellikle bakir olan Afrika ülkelerinde büyümeyi hedeflediklerini de anlatan Yılmaz “Arfika’dan portföyümüze Burkino Faso, Kongo, Gine gibi yeni ülkeleri de katarak gerçekleştirmeye başladık. Ayrıca daha önce hiç bulunmadığımız pazarlar olan Cezayir ve Fas’ta da ilk altı ayda hedeflediğimizin üzerinde ihracat gerçekleştirdiğimizi belirtebiliriz” diyor.

SİZİN İÇİN SEÇTİKLERİMİZ

Bu yazı yorumlara kapatılmıştır.

Sıradaki haber:

Orka Banyo sektör liderliğine oynuyor

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez kullanıyoruz. Sitemizi kullanmaya devam ederek bunu kabul etmiş olursunuz.