İstanbul 16°
  • Adana
  • Adıyaman
  • Afyonkarahisar
  • Ağrı
  • Amasya
  • Ankara
  • Antalya
  • Artvin
  • Aydın
  • Balıkesir
  • Bilecik
  • Bingöl
  • Bitlis
  • Bolu
  • Burdur
  • Bursa
  • Çanakkale
  • Çankırı
  • Çorum
  • Denizli
  • Diyarbakır
  • Edirne
  • Elazığ
  • Erzincan
  • Erzurum
  • Eskişehir
  • Gaziantep
  • Giresun
  • Gümüşhane
  • Hakkâri
  • Hatay
  • Isparta
  • Mersin
  • istanbul
  • izmir
  • Kars
  • Kastamonu
  • Kayseri
  • Kırklareli
  • Kırşehir
  • Kocaeli
  • Konya
  • Kütahya
  • Malatya
  • Manisa
  • Kahramanmaraş
  • Mardin
  • Muğla
  • Muş
  • Nevşehir
  • Niğde
  • Ordu
  • Rize
  • Sakarya
  • Samsun
  • Siirt
  • Sinop
  • Sivas
  • Tekirdağ
  • Tokat
  • Trabzon
  • Tunceli
  • Şanlıurfa
  • Uşak
  • Van
  • Yozgat
  • Zonguldak
  • Aksaray
  • Bayburt
  • Karaman
  • Kırıkkale
  • Batman
  • Şırnak
  • Bartın
  • Ardahan
  • Iğdır
  • Yalova
  • Karabük
  • Kilis
  • Osmaniye
  • Düzce
a

Ev temizliği bütçesi bayramda artış gösterdi

Hane başına düşen temizlik harcaması konusunda bir araştırma yapan Parex, Ramazan Bayramı’nda çikolata ve şekerleme harcamalarının yanı sıra en fazla artışın yaşandığı kalemlerden birisinin de temizlik ürünleri olduğunu açıkladı. Yapılan bayram temizlikleri, genel aile bütçesi içindeki yapını ortalama yüzde 15 artırdı.

Parex Genel Müdürü Atalay Yumurtacıoğlu yaptığı açıklamada “Bayram için hazırlanan Türk halkının harcamalarında temizliğe ayrılan kısım önemli bir yer tutuyor. Temizlik harcamaları normal yıla oranla yüzde 15-20’ye ulaşan oranlarda artışlar gösteriyor” diye konuştu.

Ortak kullanım alanları temiz olmalı

Türkiye’nin önde gelen hızlı tüketim ürünleri markası olarak pazarda önemli bir misyona sahip olduklarına vurgu yapan Yumurtacıoğlu, tüketici eğilimleri değişse de temel özelliklerin sabit kaldığını söyledi. Yumurtacıoğlu, “Türkler tipik Akdeniz toplumu özelliği göstererek bayram gibi özel zamanları ailesi ile birlikte geçirmeye özen gösteriyor. Haliyle evin hanımları da yapılan bayram temizliğini önemsiyor ve temiz ortamlar sunmak istiyor. Bu da temizlik harcamalarında belirleyici etken oluyor” şeklinde konuştu.

Parex Maestro Temizlik Seti

SİZİN İÇİN SEÇTİKLERİMİZ

Bu yazı yorumlara kapatılmıştır.

Sıradaki haber:

Ev temizliği bütçesi bayramda artış gösterdi

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez kullanıyoruz. Sitemizi kullanmaya devam ederek bunu kabul etmiş olursunuz.