12 Nisan 2021 itibariyle Covid-19 ile mücadelede aşılanan sayısı 18.515.924 kişiye ulaştı.

a İmsak Vakti 04:52
İstanbul
  • Adana
  • Adıyaman
  • Afyonkarahisar
  • Ağrı
  • Amasya
  • Ankara
  • Antalya
  • Artvin
  • Aydın
  • Balıkesir
  • Bilecik
  • Bingöl
  • Bitlis
  • Bolu
  • Burdur
  • Bursa
  • Çanakkale
  • Çankırı
  • Çorum
  • Denizli
  • Diyarbakır
  • Edirne
  • Elazığ
  • Erzincan
  • Erzurum
  • Eskişehir
  • Gaziantep
  • Giresun
  • Gümüşhane
  • Hakkâri
  • Hatay
  • Isparta
  • Mersin
  • istanbul
  • izmir
  • Kars
  • Kastamonu
  • Kayseri
  • Kırklareli
  • Kırşehir
  • Kocaeli
  • Konya
  • Kütahya
  • Malatya
  • Manisa
  • Kahramanmaraş
  • Mardin
  • Muğla
  • Muş
  • Nevşehir
  • Niğde
  • Ordu
  • Rize
  • Sakarya
  • Samsun
  • Siirt
  • Sinop
  • Sivas
  • Tekirdağ
  • Tokat
  • Trabzon
  • Tunceli
  • Şanlıurfa
  • Uşak
  • Van
  • Yozgat
  • Zonguldak
  • Aksaray
  • Bayburt
  • Karaman
  • Kırıkkale
  • Batman
  • Şırnak
  • Bartın
  • Ardahan
  • Iğdır
  • Yalova
  • Karabük
  • Kilis
  • Osmaniye
  • Düzce
a

Vatandaş, Alo 181’e en çok kentsel dönüşümü sordu

Çevre ve Şehircilik Bakanı Mehmet Özhaseki, Bakanlığın Çağrı Merkezi Alo 181’in yüzde 68,74 oranla en çok bilgi edinmek için arandığını belirterek “2016’da en çok kentsel dönüşümle ilgili hususlarda soru yöneltildi” dedi.

AA’nın haberine göre, Çevre ve Şehircilik Bakanlığı, vatandaşların kentsel dönüşüm, tapu ve kadastro ile çevresel konulardaki sorunlarına çözüm bulmak amacıyla dört yıl önce kurulan ‘Alo 181 Çevre ve Şehircilik Hattı’na ilişkin geçen yılın çağrı istatistiklerini paylaştı. Buna göre, Alo 181 hattını 2016’da 336 bin 692 vatandaş ararken kat, kurulduğu günden buyana gelen arama sayısı 831 bin 122’ye ulaştı Çağrı merkezi, geçen yıl 32 bin 355 kentsel dönüşüm çağrısına yanıt verdi.

Kira yardımları merak edildi

Çevre ve Şehircilik Bakanı Özhaseki, konuya Alo 181 hattının bakanlığın uygulama alanına ilişkin tüm konularda bilgi verdiğini belirterek çevresel şikayetleri de ilgili kuruluşlara ileten hattın 24 saat kesintisiz hizmet sunduğunu söyledi. Geçen yıl vatandaşların, yüzde 68,74 oranla en çok bilgi edinmek için Alo 181’i aradığını açıklayan Özhabeki “2016’da en çok kentsel dönüşümle ilgili hususlarda soru yöneltildi. Kira yardımları da bu soruların büyük çoğunluğunu teşkil etti” diye konuştu.

Yılın şikayeti gürültü oldu

Alo 181 operatörlerinin, ağırlıklı olarak tapu ve kadastroya yönelik çağrılara da yanıt verdiği 2016 yılında vatandaşların çağrı merkezine en yoğun şikayette bulunduğu konu ise gürültü oldu. Çağrı merkezince gürültü başlığı altında toplam 7 bin 56 kayıt alınırken konu hakkında en fazla şikayet İstanbul’dan geldi.

Çevre yönetimi, Çevresel Etki Değerlendirme (ÇED), mesleki hizmetler, yapı denetimi, yapı işleri gibi konulardaki çağrıların da yanıt bulduğu Alo 181’de vatandaşların hava, su, toprak, deniz kirliliği, atık gibi çevresel kirlilik şikayetleri de çözüme kavuşturuldu.

SİZİN İÇİN SEÇTİKLERİMİZ

Bu yazı yorumlara kapatılmıştır.

Sıradaki haber:

Vatandaş, Alo 181’e en çok kentsel dönüşümü sordu

AJANDA

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez kullanıyoruz. Sitemizi kullanmaya devam ederek bunu kabul etmiş olursunuz.