İstanbul 19°
  • Adana
  • Adıyaman
  • Afyonkarahisar
  • Ağrı
  • Amasya
  • Ankara
  • Antalya
  • Artvin
  • Aydın
  • Balıkesir
  • Bilecik
  • Bingöl
  • Bitlis
  • Bolu
  • Burdur
  • Bursa
  • Çanakkale
  • Çankırı
  • Çorum
  • Denizli
  • Diyarbakır
  • Edirne
  • Elazığ
  • Erzincan
  • Erzurum
  • Eskişehir
  • Gaziantep
  • Giresun
  • Gümüşhane
  • Hakkâri
  • Hatay
  • Isparta
  • Mersin
  • istanbul
  • izmir
  • Kars
  • Kastamonu
  • Kayseri
  • Kırklareli
  • Kırşehir
  • Kocaeli
  • Konya
  • Kütahya
  • Malatya
  • Manisa
  • Kahramanmaraş
  • Mardin
  • Muğla
  • Muş
  • Nevşehir
  • Niğde
  • Ordu
  • Rize
  • Sakarya
  • Samsun
  • Siirt
  • Sinop
  • Sivas
  • Tekirdağ
  • Tokat
  • Trabzon
  • Tunceli
  • Şanlıurfa
  • Uşak
  • Van
  • Yozgat
  • Zonguldak
  • Aksaray
  • Bayburt
  • Karaman
  • Kırıkkale
  • Batman
  • Şırnak
  • Bartın
  • Ardahan
  • Iğdır
  • Yalova
  • Karabük
  • Kilis
  • Osmaniye
  • Düzce
a

THY, Morgan Freeman’la 800 milyon izleyiciye ulaştı

THY‘nin Kevin Costner, Kobe, Messi, Dieder Drogba gibi isimlerle çektiği reklamlara Morgan Freeman da eklendi. Ünlü oyuncu ile çekilen film ile sadece ABD Süper Bowl’da 110 milyon insana ve dünya genelinde de 800 milyonu geçen izleyici kitlesine ulaştı. Reklamın Süper Bowl’daki gösteriminin 8 milyon 250 bin dolar olmadı da bir başka tartışmanın kapısını açtı.

THY Yönetim Kurulu Başkanı İlker Aycı, THY’nin yılda taşıdığı 64 milyon yolcuyla son 6 yıldır Avrupa’nın en iyisi, dünyada ise ilk 10 arasında yer alan bir şirket olduğunu, şirketin ön plana çıkmasında reklamların önemli bir yerinin olduğunu hatırlattı.

Yüz milyonlarca kişi gördü

Son reklam filmini Oscar ödüllü ABD’li aktör Morgan Freeman ile çektiklerini ifade eden Aycı, Freeman’ın oynadığı THY reklamını yüz milyonlarca kişinin izlediğini aktardı. Reklam filminin ABD’nin en büyük spor organizasyonu ve Amerikan futbolunun şampiyonluk mücadelesi Super Bowl’da da izlendiğini belirten Aycı, “Sadece ABD Süper Bowl’da 110 milyon insana ve dünya genelinde de 800 milyonu geçen izleyici kitlesine ulaşıldı. Dünyadaki küresel markalar buraya reklam sergilemek için yarışıyor.” ifadelerini kullandı.

ABD’nin birçok şehrine sefer düzenleyen THY’nin, en son Atlanta hattını açtığını kaydeden Aycı, şunları aktardı:

“ABD’ye her gün 10 bine yakın yolcu taşıyoruz. ABD’de 1 milyar dolarlık bir ciroya ulaştık. Batman v Superman reklam kampanyaları ile THY’nin bilinirliği yüzde 42’den yüzde 49’a çıktı. Markalar liginde bu çok önemli bir yükseliştir. Dünya genelinde de yüzde 67 bilinirliğe ulaştık. Morgan Freeman ile anlaşma yapıp reklam filmi çeken arkadaşları tebrik ediyorum. Sosyal medyada en çok takip edilen paylaşım oldu. Emeği geçenleri kutluyorum. Bundan sonraki marka yüzleriyle de aynı heyecanla önemli yerlere geleceğiz. Batman v Superman ile 450 milyon dolar gişe yaptık. THY markasını yerleştiren bir küresel marka olarak yer aldı. Gerçek dünyadan sanal dünyaya ulaşan ürünümüz ödül aldı.”

Morgan Freeman ile gerçekleştirilen reklam çalışmasından duyduğu memnuniyeti dile getiren Aycı, “Morgan Freeman‘a, Türkiye ve İslamiyetle ilgili güzel sözlerinden dolayı kendisine teşekkür ediyorum. Markayı arzu ettiğimiz güzellik ve tonda verdi. Doğru bir seçim oldu.” değerlendirmesini yaptı.

Emrah Güney/AA

SİZİN İÇİN SEÇTİKLERİMİZ

Bu yazı yorumlara kapatılmıştır.

Sıradaki haber:

THY, Morgan Freeman’la 800 milyon izleyiciye ulaştı

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez kullanıyoruz. Sitemizi kullanmaya devam ederek bunu kabul etmiş olursunuz.