İstanbul 13°
  • Adana
  • Adıyaman
  • Afyonkarahisar
  • Ağrı
  • Amasya
  • Ankara
  • Antalya
  • Artvin
  • Aydın
  • Balıkesir
  • Bilecik
  • Bingöl
  • Bitlis
  • Bolu
  • Burdur
  • Bursa
  • Çanakkale
  • Çankırı
  • Çorum
  • Denizli
  • Diyarbakır
  • Edirne
  • Elazığ
  • Erzincan
  • Erzurum
  • Eskişehir
  • Gaziantep
  • Giresun
  • Gümüşhane
  • Hakkâri
  • Hatay
  • Isparta
  • Mersin
  • istanbul
  • izmir
  • Kars
  • Kastamonu
  • Kayseri
  • Kırklareli
  • Kırşehir
  • Kocaeli
  • Konya
  • Kütahya
  • Malatya
  • Manisa
  • Kahramanmaraş
  • Mardin
  • Muğla
  • Muş
  • Nevşehir
  • Niğde
  • Ordu
  • Rize
  • Sakarya
  • Samsun
  • Siirt
  • Sinop
  • Sivas
  • Tekirdağ
  • Tokat
  • Trabzon
  • Tunceli
  • Şanlıurfa
  • Uşak
  • Van
  • Yozgat
  • Zonguldak
  • Aksaray
  • Bayburt
  • Karaman
  • Kırıkkale
  • Batman
  • Şırnak
  • Bartın
  • Ardahan
  • Iğdır
  • Yalova
  • Karabük
  • Kilis
  • Osmaniye
  • Düzce
a

Sinpaş GYO’dan ”Markalar Nasıl Büyür” kitabı

Sektörde 40 yılını deviren gayrimenkulun marka değerlerinden Sinpaş GYO, vizyon genişletmek ve marka değerini arttırmak adına iş dünyasına bugüne kadar birçok bilimsel hazırlanan kitap sundu. Aynı kararlılıkta devam eden Sinpaş GYO, şimdi de ”Markalar Nasıl Büyür” adlı kitabı sektörle buluşturuyor.

Güney Avustralya Üniversitesi profesörü Byron Sharp imzasını taşıyan kitap, pazarlama ve satış konularında global örnekler sunarak istatistiksel açıklamalar ile marka değeri yükseltimi konusunda yapılması gerekenleri detaylı ve benzerlerinden farklı bir gerçeklikte oyucuyu beğenisine sunuyor.

İş dünyasına hizmet

Daha önce birçok akademisyenin ticari gelişim stratejileri yazdığı yapıtları tercüme ederek iş dünyasına kazandıran Sinpaş GYO, sektörün büyümesine etkin katkılarını sunmaya devam ediyor.

Howard Gardner ”Geleceği İnşa Edecek 5 Zihin”, Ruth Spellaman ”Yeni Liderlik”, Rita Gunther McGrath ”Rekabet Avantajının Sonu” gibi satış ve pazarlama alanlarında yayımlanmış yapıtları türkçeye çevirerek iş hayatına yazınsal kaliteler sunan Sinpaş GYO, marka önemine işaret ediyor.

”Markalar Nasıl Büyür” kitabı, içerik olarak bir ilk olma özelliğini taşıyor. Oxford Üniversitesi Yayınları’nın bastığı kitap, basmakalıp pazarlama kaidelerinden ayrı olarak veri örneklemelerine dayanarak satış ve pazarlama ile marka değeri kazanmanın ve bu değeri yükseltmenin yol ve yöntemlerini en detaylı ve bilimsel bir dilde anlatıyor.

SİZİN İÇİN SEÇTİKLERİMİZ
YORUMLAR

s

En az 10 karakter gerekli

Sıradaki haber:

Sinpaş GYO’dan ”Markalar Nasıl Büyür” kitabı

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez kullanıyoruz. Sitemizi kullanmaya devam ederek bunu kabul etmiş olursunuz.