İstanbul 18°
  • Adana
  • Adıyaman
  • Afyonkarahisar
  • Ağrı
  • Amasya
  • Ankara
  • Antalya
  • Artvin
  • Aydın
  • Balıkesir
  • Bilecik
  • Bingöl
  • Bitlis
  • Bolu
  • Burdur
  • Bursa
  • Çanakkale
  • Çankırı
  • Çorum
  • Denizli
  • Diyarbakır
  • Edirne
  • Elazığ
  • Erzincan
  • Erzurum
  • Eskişehir
  • Gaziantep
  • Giresun
  • Gümüşhane
  • Hakkâri
  • Hatay
  • Isparta
  • Mersin
  • istanbul
  • izmir
  • Kars
  • Kastamonu
  • Kayseri
  • Kırklareli
  • Kırşehir
  • Kocaeli
  • Konya
  • Kütahya
  • Malatya
  • Manisa
  • Kahramanmaraş
  • Mardin
  • Muğla
  • Muş
  • Nevşehir
  • Niğde
  • Ordu
  • Rize
  • Sakarya
  • Samsun
  • Siirt
  • Sinop
  • Sivas
  • Tekirdağ
  • Tokat
  • Trabzon
  • Tunceli
  • Şanlıurfa
  • Uşak
  • Van
  • Yozgat
  • Zonguldak
  • Aksaray
  • Bayburt
  • Karaman
  • Kırıkkale
  • Batman
  • Şırnak
  • Bartın
  • Ardahan
  • Iğdır
  • Yalova
  • Karabük
  • Kilis
  • Osmaniye
  • Düzce
a

Nef’le sarı-kırmızı hayaller gerçek oluyor

Gayrimenkul sektörünün teknolojik şirketi Nef, tüketicilerin hayallerine dokunmak için sosyal projeler de geliştirmeye devam ediyor. İki sezondur Galatasaray’ın sponsorluğunu sürdüren Nef, şimdi de taraftarların dileklerini gerçekleştirmek üzere kolları sıvadı. Sezon sonuna kadar sürecek kampanya çerçevesinde #NefleGerçekOlur etiketiyle Instagram veya Twitter’da takipçilerinin dileklerini dinleyen Nef, bunlardan Galatasaraylı futbolcuların seçtiği hayalleri gerçekleştirmeyi hedefliyor.

Sektörünün yenilikçi markası Nef, dikkat çeken sosyal projeyle ilgili bir de reklam filmi hazırladı. Film, ofiste, bilgisayar başında olmak yerine, takımı ile yeşil sahaya çıkmayı hayal eden Furkan’ın hikayesini konu alıyor.

“Sen de Galatasaray’la ilgili keşke olsa dediğin herhangi bir dileğini #NefleGerçekOlur etiketiyle Instagram veya Twitter’da paylaş. Galatasaraylı futbolcuların seçeceği ve Nef’in gerçekleştireceği dileklerden biri seninki olsun. Haydi yolla dileğini, gerçekleştir hayallerini!” sloganıyla sosyal medyada yayınlanan ve spor kulübünün köklü tarihine de göndermeler yapan film sosyal medyada da paylaşım rekorları kırdı.

11.2 milyon görüntüleme, 23 bin 700 dilek!

11.2 milyon kez görüntülenen reklam filminin yanı sıra yoğun ilgi gören, #NefleGerçekOlur hashtagi altında 23 bin 700’ün üzerinde dilek paylaşıldı. Bu dileklerden en anlamlılarını gerçekleştirmeyi arzuladıklarını kaydeden Nef Gayrimenkul Satış ve Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Selçuk Çelik, dileklerden en dikkat çekenleri şu şekilde sıraladı:

‘’Reklam filminin yayına girmesi ile birlikte ilk günden itibaren 11.2 milyon erişime ulaştık, 23.700’den fazla dilek topladık. #NefleGerçekOlur hashtagi ile Instagram ve Twitter’da çok yoğun talep aldık. Tüm talepleri anlık takip ederek, filmin ne kadar etkili olduğunu ve birçok taraftarın sevdiği kulüple ilgili çok güzel hayalleri olduğunu gördük. ‘’Gomis ile karaoke yapmak, Galatasaray – Trabzonspor maçında erkek arkadaşına evlenme teklifi etmek, Rodrigues ile halı saha maçı yapıp aynı takımda olmak, Muslera’nın son maçta giydiği formayı imzalatmak, Ağrı’da bir ilköğretim okulunda Galatasaraylı futbolcularla Beden Eğitimi dersi yapmak gibi dileklerle karşılaştık. Kendi için olduğu kadar, ailesindeki, işyerindeki, okulundaki arkadaşlarını mutlu etmek isteyenler de oldu. Şimdi tüm bu talepleri inceleyerek Galatasaraylı futbolcular ile seçimlerimizi yapacak ve şanslı taraftarların dileklerini sezon sonuna kadar gerçekleştireceğiz ‘’ dedi.

SİZİN İÇİN SEÇTİKLERİMİZ
YORUMLAR

s

En az 10 karakter gerekli

Sıradaki haber:

Nef’le sarı-kırmızı hayaller gerçek oluyor

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez kullanıyoruz. Sitemizi kullanmaya devam ederek bunu kabul etmiş olursunuz.