12 Nisan 2021 itibariyle Covid-19 ile mücadelede aşılanan sayısı 18.515.926 kişiye ulaştı.

a İmsak Vakti 04:52
İstanbul
  • Adana
  • Adıyaman
  • Afyonkarahisar
  • Ağrı
  • Amasya
  • Ankara
  • Antalya
  • Artvin
  • Aydın
  • Balıkesir
  • Bilecik
  • Bingöl
  • Bitlis
  • Bolu
  • Burdur
  • Bursa
  • Çanakkale
  • Çankırı
  • Çorum
  • Denizli
  • Diyarbakır
  • Edirne
  • Elazığ
  • Erzincan
  • Erzurum
  • Eskişehir
  • Gaziantep
  • Giresun
  • Gümüşhane
  • Hakkâri
  • Hatay
  • Isparta
  • Mersin
  • istanbul
  • izmir
  • Kars
  • Kastamonu
  • Kayseri
  • Kırklareli
  • Kırşehir
  • Kocaeli
  • Konya
  • Kütahya
  • Malatya
  • Manisa
  • Kahramanmaraş
  • Mardin
  • Muğla
  • Muş
  • Nevşehir
  • Niğde
  • Ordu
  • Rize
  • Sakarya
  • Samsun
  • Siirt
  • Sinop
  • Sivas
  • Tekirdağ
  • Tokat
  • Trabzon
  • Tunceli
  • Şanlıurfa
  • Uşak
  • Van
  • Yozgat
  • Zonguldak
  • Aksaray
  • Bayburt
  • Karaman
  • Kırıkkale
  • Batman
  • Şırnak
  • Bartın
  • Ardahan
  • Iğdır
  • Yalova
  • Karabük
  • Kilis
  • Osmaniye
  • Düzce
a
  • EmlakNews.com.tr
  • Nef Gayrimenkul ve İş GYO yılın itibarlı şirketleri seçildi

Nef Gayrimenkul ve İş GYO yılın itibarlı şirketleri seçildi

Marketing Türkiye adına pazar ve tüketici araştırmaları konusundaki yetkinliğiyle öne çıkan AKADEMETRE’nin gerçekleş¬tirdiği “İtibar ve Marka Değer Performans Ölçümü” araştırmasının sonuçlarıyla hazırlanan “The ONE Awards Bütünleşik Pa¬zarlama Ödülleri”nde sonuçlar belli oldu. 12 ilde toplam bin 200 kişiyle yüz yüze gerçekleştirilen görüş¬meler sonucunda 34 sektörün yıl içinde itibarını en çok artıran markaları ve bu başarıya ortak olan paydaşları, 8 Ocak 2019’da Raffles İstanbu’da gerçekleştirilen görkemli bir törenle ödüllerine kavuştu.

İlk kez 2015 yılında 12 sektör üzerinden yapılan “İtibar ve Marka Değer Performans Ölçümü”nde farklı sektörlerden gelen talepler doğrultusunda 2016 yılı Ocak ayında ölçümlemenin ve ödüllerin kapsamı genişletilmiş, kategori sayısı 32’ye çıkarılmıştı. The ONE Awards 5’inci yılında 34 kategoride yıl içinde itibarını en çok artıran markaları ve paydaşlarını ödüllendirdi. Araştırmada yılın en başarılı markaları ve paydaşları yine her yıl olduğu gibi halk jürisi tarafından seçildi.

Bu yıl ilk defa markaların sürdürülebilir başarıları da “Yıldız Sistemi” ile ödüllendirildi. The ONE Awards’da üçüncü defa ödül almayı başaran markaların ödüllerine “sürdürülebilir” başarılarını simgeleyen bir yıldız eklendi.

5 yıldır The ONE Awards’da üst üste farklı kategorilerde toplam 6 ödül alarak fark yaratan Beko aldığı ödüle iki yıldız ekleyerek “Büyük Ödül’ün sahibi oldu. Ak Enerji, LC Waikiki ve Hepsiburada ise bu yıl 3’üncü defa The ONE Awards ödülünü almaya hak kazandı ve ödüllerine birer yıldız ekledi.

“Markada gözü olmayan ülkelerin, küresel rekabette izi olmaz.”

The One Awards Ödül Töreni’nin bu yılki “Onur Konuğu” olan TÜSİAD Yönetim Kurulu Başkanı Erol Bilecik gecede yaptığı konuşmada iş dünyasına Türkiye’nin kurumlarıyla, kültürüyle ve başarı hikayeleriyle markalaşmasının önemini aktardı. Bilecik konuşmasını şöyle sürdürdü: “Türkiye’nin 2023’te hedeflediği ekonomik kazanımlara ulaşması için daha güçlü anılan bir ‘marka ülke’ olması gerekiyor. Ülkemiz, marka olmak için çok güçlü bir potansiyele sahip. Hayalimiz, ülkemizin bu potansiyelini hızla hayata geçirmesidir. Sahip olduğumuz coğrafi, tarihi ve siyasi güçle; demokratik, insan haklarına saygılı, uzlaşma içinde yaşayan, teknoloji üreten, yarınlara hazır, eğitimli genç nüfusumuzla Türkiye için yeni başarı hikâyeleri yazabilir ve Türkiye’nin marka değerini artırabiliriz. ‘Markada gözü olmayan ülkelerin, küresel rekabette izi olmaz.’ Bu nedenle, Türkiye’nin marka değerini artırması bir zorunluluktur.”

Marketing Türkiye Genel Yayın Yönetmeni Günseli Özen ise ödül törenin açılış konuşmasında “2019 pazarlama bütçelerinin daralacağı bir yıl olacak” uyarısında bulunarak “Bu belirsizlik içerisinde her an hazır ve tetikte olmak gerekir” dedi. 2018’de itibarını artıran markaları ve ajanslarını tebrik eden Özen sözlerine şöyle devam etti:

“Geleneksel hale getirdiğimiz yılın ilk pazarlama etkinliği olan The ONE Awards’da her yıl bir dilekte bulunuyorum. Bu yılki en güçlü dileğim 2019’un 2018’den daha kolay olması.”

Araştırmanın Metodolojisi:

50’den fazla kategori üzerinden değerlendirilen “İtibar ve Marka Değer Performans Ölçümü”nün saha çalışması yüz yüze görüşmelerle tamamlandı. Araştırmaya Türkiye’yi temsilen İstanbul, Ankara, Bursa, Erzurum, İzmir, Balıkesir, Adana, Samsun, Kayseri, Trabzon, Gaziantep ve Malatya illerinden bin 200 kişi katıldı.

Araştırma modeli Genel Başarı ve Yıl Performansı olarak iki aşamadan oluştu.

İşte, The ONE Awards 2018’in en itibarlıları:

Akaryakıt Kategorisi “Yılın İtibarlısı” Petrol Ofisi
Atıştırmalık Kategorisi “Yılın İtibarlısı” Şölen
Gıda Kategorisi “Yılın İtibarlısı” SuperFresh
Binek Otomotiv Kategorisi “Yılın İtibarlısı” Renault
Ticari Otomotiv Kategorisi “Yılın İtibarlısı” Karsan
Gayrimenkul ve İnşaat Kategorisi* “Yılın İtibarlısı” Nef Gayrimenkul ve İş GYO
Beyaz Eşya Kategorisi “Yılın İtibarlısı” Beko
Ev Bakım Kategorisi “Yılın İtibarlısı” Bingo
Kozmetik Kategorisi “Yılın İtibarlısı” Estee Lauder
Gazlı İçecek Kategorisi “Yılın İtibarlısı” Fanta
Gazsız İçecek Kategorisi “Yılın İtibarlısı” Uludağ Limonata
Holding Kategorisi “Yılın İtibarlısı” Boyner Holding
Turizm ve Seyahat Kategorisi “Yılın İtibarlısı” Tatil Sepeti
Sigorta Şirketleri Kategorisi “Yılın İtibarlısı” Ak Sigorta
E-Ticaret Siteleri Kategorisi “Yılın İtibarlısı” Hepsiburada
Bankacılık Kategorisi “Yılın İtibarlısı” Türkiye İş Bankası
Fast Food Kategorisi “Yılın İtibarlısı” Burger King
Kredi Kartları Kategorisi “Yılın İtibarlısı” Axess
İlaç Şirketleri Kategorisi “Yılın İtibarlısı” Bilim İlaç
Süpermarket Kategorisi “Yılın İtibarlısı” CarrefourSA
Giyim/Moda Kategorisi “Yılın İtibarlısı” LC Waikiki
Kafe Kategorisi “Yılın İtibarlısı” Özsüt
Restoran Kategorisi “Yılın İtibarlısı” HD İskender
Kişisel Bakım Kategorisi “Yılın İtibarlısı” Head & Shoulders
Kargo Şirketleri Kategorisi “Yılın İtibarlısı” Sürat Kargo
Ayakkabı-Çanta Kategorisi “Yılın İtibarlısı”* FLO ve Greyder
Katılım Bankacılığı Kategorisi “Yılın İtibarlısı” Vakıf Katılım
Sağlık Kurumları Kategorisi “Yılın İtibarlısı” Amerikan Hastanesi
Otomotiv Lastiği Kategorisi “Yılın İtibarlısı” Pirelli
Küçük Ev Aletleri Kategorisi “Yılın İtibarlısı” Beko
Enerji Firmaları Kategorisi “Yılın İtibarlısı” Ak Enerji
Hava Yolları Kategorisi “Yılın İtibarlısı” Pegasus
Lojistik Firmaları Kategorisi “Yılın İtibarlısı” Ekol Lojistik
The ONE Awards Özel Ödülü Kurumsal Sosyal Sorumluluk Kategorisi “Yılın İtibarlısı “Eşitsizliklerin Azaltılması” Projesi – İstanbul Sabiha Gökçen Uluslararası Havalimanı ve İstanbul Zihinsel Engelliler İçin Eğitim ve Dayanışma Vakfı
Yılın İtibar Kazandıran Reklam Ajansı Titrifikir
Yılın İtibar Kazandıran Dijital Ajansı Gri Creative
Yılın İtibar Kazandıran PR Ajansı Lobby PR
Yılın İtibar Kazandıran Medya Planlama Ajansı Mindshare Türkiye

*Aynı GAP puanına sahip olan markalar birinciliği kendi kategorilerinde paylaştı.

SİZİN İÇİN SEÇTİKLERİMİZ
YORUMLAR

s

En az 10 karakter gerekli

Sıradaki haber:

Nef Gayrimenkul ve İş GYO yılın itibarlı şirketleri seçildi

AJANDA

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez kullanıyoruz. Sitemizi kullanmaya devam ederek bunu kabul etmiş olursunuz.