İstanbul 18°
  • Adana
  • Adıyaman
  • Afyonkarahisar
  • Ağrı
  • Amasya
  • Ankara
  • Antalya
  • Artvin
  • Aydın
  • Balıkesir
  • Bilecik
  • Bingöl
  • Bitlis
  • Bolu
  • Burdur
  • Bursa
  • Çanakkale
  • Çankırı
  • Çorum
  • Denizli
  • Diyarbakır
  • Edirne
  • Elazığ
  • Erzincan
  • Erzurum
  • Eskişehir
  • Gaziantep
  • Giresun
  • Gümüşhane
  • Hakkâri
  • Hatay
  • Isparta
  • Mersin
  • istanbul
  • izmir
  • Kars
  • Kastamonu
  • Kayseri
  • Kırklareli
  • Kırşehir
  • Kocaeli
  • Konya
  • Kütahya
  • Malatya
  • Manisa
  • Kahramanmaraş
  • Mardin
  • Muğla
  • Muş
  • Nevşehir
  • Niğde
  • Ordu
  • Rize
  • Sakarya
  • Samsun
  • Siirt
  • Sinop
  • Sivas
  • Tekirdağ
  • Tokat
  • Trabzon
  • Tunceli
  • Şanlıurfa
  • Uşak
  • Van
  • Yozgat
  • Zonguldak
  • Aksaray
  • Bayburt
  • Karaman
  • Kırıkkale
  • Batman
  • Şırnak
  • Bartın
  • Ardahan
  • Iğdır
  • Yalova
  • Karabük
  • Kilis
  • Osmaniye
  • Düzce
a

Nef, Avrupa’ya açılıyor

Avrupalı kulüplerde Türk firmalarının sponsorlukları Beko, Türk Hava Yolları ve Acıbadem gibi şirketlerle artarken Nef de gözünü Avrupa’ya dikti. Nef’in Barcelona ve Bayern Münih ile gelecek sezon için masada olduğu öğrenildi.

Hürriyet’den Ceyhun Kuburlu’nun haberine göre Nef, Avrupa’nın iki dev kulübü olan Barcelona ve Bayern Münih ile masaya oturdu. Firmanın gelecek hafta bu güzel haberi kamuoyu ile paylaşması gerekiyor. Nef’in bu sponsorluk için yıllık 2 milyon Euro’ya yakın kaynak ayırdığı öğrenildi.

Avrupa’da 2016-2017 futbol sezonunun son haftaları yaklaşırken, kulüpler ve şirketler de sponsorluk görüşmelerini hızlandırdı. Son yıllarda Barcelona, Borussia Dortmund, Feyenoord, Marsilya, Liverpool gibi takımlara sponsor olan Türk şirketleri 2017-2018 sezonu için de yeni çalışmalara başladı.

Yeni sezon için Avrupa’nın iki dev kulübünün kapısını çalan Timur Gayrimenkul’ün markası Nef de bu şirketler arasında yer alıyor. İspanyol devi Barcelona ve Bayern Münih ile masada olan Nef, bu takımlardan birine sponsor olarak Avrupa’da yapacağı projeleri de tanıtmayı hedefliyor. Anlaşmanın bu hafta son şeklini alması bekleniyor.

Nef’in yapacağı sponsorluğun forma ya da teknik sponsorluk olması planlanıyor. Şirket Barcelona ya da Bayern Münih takımlarından birinin formasına da girebilir. Geçtiğimiz sezon Galatasaray ile sözleşme imzalayan ve sarı-kırmızılıların ana sponsoru olan Nef, böylece Avrupa’da da yeşil sahalarda yer almış olacak.

İki yılda 4 milyon 480 milyon TL’lik yatırımı var

Timur Holding’in bünyesi altında yer alan gayrimenkul markası Nef, 2017’de toplam 1.9 milyar TL yatırım değerine sahip 4 yeni projeye başlayacak. 2016 yılında 1.3 milyar TL tutarında konut satışı gerçekleştiren Nef, 2018 sonununda bu rakamı 4 milyon 480 milyon TL’ye taşımayı hedefliyor.

Son dönemlerde yurtdışında da projeler geliştirmek için çalışmalar yapan şirketin Almanya başta olmak üzere birçok Avrupa ülkesinde konut projeleri geliştirmek için çalışmalar yaptığı biliniyor. Nef’in Galatasaray ile yaptığı sponsorluk anlaşmasının da global ayağı bulunuyor. Nef’in özellikle Amerika’da planladığı projeleri için Galatasaray ile global çapta çalışmalar yapacağı belirtilmişti.

SİZİN İÇİN SEÇTİKLERİMİZ

Bu yazı yorumlara kapatılmıştır.

Sıradaki haber:

Nef, Avrupa’ya açılıyor

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez kullanıyoruz. Sitemizi kullanmaya devam ederek bunu kabul etmiş olursunuz.