İstanbul 24°
  • Adana
  • Adıyaman
  • Afyonkarahisar
  • Ağrı
  • Amasya
  • Ankara
  • Antalya
  • Artvin
  • Aydın
  • Balıkesir
  • Bilecik
  • Bingöl
  • Bitlis
  • Bolu
  • Burdur
  • Bursa
  • Çanakkale
  • Çankırı
  • Çorum
  • Denizli
  • Diyarbakır
  • Edirne
  • Elazığ
  • Erzincan
  • Erzurum
  • Eskişehir
  • Gaziantep
  • Giresun
  • Gümüşhane
  • Hakkâri
  • Hatay
  • Isparta
  • Mersin
  • istanbul
  • izmir
  • Kars
  • Kastamonu
  • Kayseri
  • Kırklareli
  • Kırşehir
  • Kocaeli
  • Konya
  • Kütahya
  • Malatya
  • Manisa
  • Kahramanmaraş
  • Mardin
  • Muğla
  • Muş
  • Nevşehir
  • Niğde
  • Ordu
  • Rize
  • Sakarya
  • Samsun
  • Siirt
  • Sinop
  • Sivas
  • Tekirdağ
  • Tokat
  • Trabzon
  • Tunceli
  • Şanlıurfa
  • Uşak
  • Van
  • Yozgat
  • Zonguldak
  • Aksaray
  • Bayburt
  • Karaman
  • Kırıkkale
  • Batman
  • Şırnak
  • Bartın
  • Ardahan
  • Iğdır
  • Yalova
  • Karabük
  • Kilis
  • Osmaniye
  • Düzce
a

M1 Adana AVM büyüyor

Metro Properies ve FİBA Group ortaklığı ile hayata geçirilen M1 Adana Alışveriş Merkezi büyütülüyor. 16 yıldır faaliyet gösteren ve ilk büyümesini 2009 yılında gerçekleştiren M1 Adana AVM, 2017 Nisan ayında ziyaretçilerine modern yaşama uygun ‘yeni alanlar’ sunmaya hazırlanıyor. M1 Adana AVM’nin büyüme ve yenilenme projesi kapsamında, merkezdeki mağaza sayısı 105’ten 170 çıkartılırken kiralanabilir alan da 90 bin metrekareye ulaşacak. Proje ile açık havada su ve çocuk oyun alanları, teraslı cafe-restoranlar ve modern Alışveriş Sokağı, M1 Adana AVM’ye dahil edilecek. Böylece AVM, hem kapalı hem de açık alışveriş merkezi konseptini bir arada sunacak.

Başlıksız-2

Mimarisini İspanyol L35 üstlendi

Büyüme ve yenileme projesiyle yeni eklenen 13 bin metrekare mağaza alanı ile 20 bin metrekarelik açık sosyal alandan oluşan bir yapı ile M1 Adana, sergiler, canlı performanslar gibi spor, kültür ve sanat etkinliklerinin yanı sıra eğlenceli aktiviteler düzenlemeye devam edecek. Mimarisini İspanyol L35 firmasının üstlendiği M1 Adana tek katta yer alan bir alışveriş ve yaşam şehri niteliğinde kurgulandı. Projenin mimarisinde Akdeniz mimarisinin yerel değerleri göz önünde bulunduruldu.

IKEA Sipariş ve Teslim Noktası açılacak

Büyüme projesi ile Chillbox, Anta Freddy, Matmazel, Suwen, Marka Park, The Coffee Shop Company, Naramaxx, IKEA, Kemal Tanca, Armağan ve Pamidor gibi ünlü markalar M1 Adana’nın mağaza karmasına dahil olacak. 2016 yılı sona ermeden açılması planlanan IKEA Sipariş ve Teslim Noktası’nda yaklaşık 1500 metrekarelik alanda, markanın tüm ürün gruplarından bölgeye uygun olduğu düşünülen yaklaşık 2 bin 500 adet IKEA ürünü sergilenecek. Ayrıca IKEA mağazalarında satılan 8 bini aşkın mobilya ve ev aksesuarı arasından da dilediğini sipariş edebilecek. Tüm siparişler, 2-3 gün içerisinde Sipariş ve Teslim noktasından teslim alınabileceği gibi, adrese teslim ve montaj hizmetleri de sunulacak.
Metro Properties Gayrimenkul Yatırım A.Ş. Genel Müdürü ve Asya Bölge Müdürü Gündüz Bayer, yaptıkları müşteri araştırmalarının kendilerini yeni açılımlara, yepyeni bir alışveriş merkezi konseptine yönlendirdiğini belirterek “Yeni marka talepleri ve perakendecilerden gelen istekler, bu kararı vermemizde önemli bir etken oldu,” dedi. AVM sektöründe son yıllarda yaşam merkezi konseptinin öne çıktığını vurgulayan Bayer, çevresindeki yapılardan farklılaşan büyük binaların değil, açık havayla bütünleşen yapıların ön plana çıktığını ve içinde sokaklar, meydanlar barındıran alışveriş merkezlerinin tercih edildiğini anlattı.

‘Güçlü ve sadık bir müşteri kitlemiz var’

FİBA Alışveriş Merkezleri ve Ticari Gayrimenkul Yatırımları CEO’su Yurdaer Kahraman da güçlü ve sadık bir müşteri kitlesine sahip olduklarını belirterek “Bizim çıkış yolumuz farklılaşmak ve ziyaretçilerimize daha iyi hizmet sunmak” açıklamasında bulundu. Daima sürdürülebilir bir büyüme planı içinde olduklarını ifade eden Kahraman, hedefinin daha dinamik, gelişen ihtiyaçlara cevap verebilecek bir yaşam merkezine dönüşmek olduğunu anlattı. Bu kapsamda Alışveriş Sokağı, yeni meydanlar, modern mimari renkler ve farklı tasarım detayları ile rahat ve keyifli bir atmosferde ziyaretçilerini karşılayan bir ortam hazırladıklarını dile getiren Kahraman ”Yeni eklenen 13 bin metrekare mağaza alanıyla, 20 bin metrekarelik açık sosyal alandan oluşan bir yapıyı mevcut komplekse entegre ederek, şu anki kapalı alışveriş merkezi konseptini daha modernize ederek, geleceğe taşıyacağız” diye konuştu.

‘Açık hava deneyimi şart’

L35 Konsept Tasarım Kurucu Ortağı Ernesto Klingenberg de M1, Adana’yı daha kullanıcı dostu, daha heyecan verici ve daha eğlenceli bir hale getirmeyi amaçladıklarını belirterek bunun için şu anda eksik olan unsurları tamamlayacaklarını ve bunun köklü bir değişim olacağını ifade etti. Yeni M1’de kapalı ve açık alanları dengeleyecek, bu alanların rahat geçişlerle birbirine bağlanmasını sağlayacaklarını da anlatan Klingenber, insanların çevrelerine gerçek anlamda temas edebilmesi, gökyüzünün ve açık havanın tadını çıkarıp doğada olduğunu hissedebilmesi için açık hava deneyimi kesinlikle şart olduğunu vurguladı. Bun edenle 20 bin metrekarelik ek alanın neredeyse tamamının açık alışveriş mekânlarından oluştuğunu vurgulayan Klingenberg , mağaza ve restoranların doğrudan yürüyüş alanlarına ve bahçelere bağlanacağını açıkladı.

SİZİN İÇİN SEÇTİKLERİMİZ

Bu yazı yorumlara kapatılmıştır.

Sıradaki haber:

M1 Adana AVM büyüyor

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez kullanıyoruz. Sitemizi kullanmaya devam ederek bunu kabul etmiş olursunuz.