İstanbul 16°
  • Adana
  • Adıyaman
  • Afyonkarahisar
  • Ağrı
  • Amasya
  • Ankara
  • Antalya
  • Artvin
  • Aydın
  • Balıkesir
  • Bilecik
  • Bingöl
  • Bitlis
  • Bolu
  • Burdur
  • Bursa
  • Çanakkale
  • Çankırı
  • Çorum
  • Denizli
  • Diyarbakır
  • Edirne
  • Elazığ
  • Erzincan
  • Erzurum
  • Eskişehir
  • Gaziantep
  • Giresun
  • Gümüşhane
  • Hakkâri
  • Hatay
  • Isparta
  • Mersin
  • istanbul
  • izmir
  • Kars
  • Kastamonu
  • Kayseri
  • Kırklareli
  • Kırşehir
  • Kocaeli
  • Konya
  • Kütahya
  • Malatya
  • Manisa
  • Kahramanmaraş
  • Mardin
  • Muğla
  • Muş
  • Nevşehir
  • Niğde
  • Ordu
  • Rize
  • Sakarya
  • Samsun
  • Siirt
  • Sinop
  • Sivas
  • Tekirdağ
  • Tokat
  • Trabzon
  • Tunceli
  • Şanlıurfa
  • Uşak
  • Van
  • Yozgat
  • Zonguldak
  • Aksaray
  • Bayburt
  • Karaman
  • Kırıkkale
  • Batman
  • Şırnak
  • Bartın
  • Ardahan
  • Iğdır
  • Yalova
  • Karabük
  • Kilis
  • Osmaniye
  • Düzce
a

Leverprize ile gayrimenkul pazarlama ve satışına yeni çözüm

Gayrimenkul geliştirme alanında Avrupa genelinde hayata geçirilen modellerin Türkiye’ye uyarlanmasıyla hayata geçirilen Leverprize, gayrimenkul projelerinin pazarlama ve satışında yaşanan problemleri çözmek için geliştirildi.

Gayrimenkul projelerinin geliştirme süreçlerine yenilikçi bir yönetim yaklaşımı getiren Leverprize; iç mimari, mimari görselleştirme, marka iletişimi, web sitesi tasarımı, sosyal medya yönetimi dahil 15+ şirketi kapsayan pazarlama ve tüm satış hizmetlerini tek bir merkezden sunan sistemi gayrimenkul sektöründe ilk kez hayata geçiriyor.

Gayrimenkul ve markalı konut sektöründe 20 yılı aşkın süredir faaliyet gösteren Öznur Değirmenci’nin girişimiyle hayata geçirilen Leverprize, tek kanaldan çevrimiçi iş yönetimini olağan kılıyor.

Öznur Değirmenci; “Gayrimenkul geliştiricileri dijital çağdaki değişime uyum sağlayabilecek mi?

Leverprize Kurucusu Öznur Değirmenci; “Gayrimenkul geliştiricilerinin inşaattan sonra en büyük gider kaleminin başında pazarlama ve satış yatırımları geliyor. Bu alanlarda yaşanan yönetimsel zafiyetler, büyük zaman ve bütçe kayıplarına neden oluyor. Biz, farklılaşan bir girişimle karşınızdayız. Projelerde yaşanan problemleri çözmek üzere Leverprize çatısı altında gayrimenkul geliştirme danışmanlığı, mimari görselleştirmeden yazılım şirketine, reklam ajansından web tasarım ajansına, sosyal medya ajansından medya planlama ajansına, PR’dan çağrı merkezine, doğrudan pazarlama şirketinden canlı chat şirketine, iç mimari hizmetlerden özel tasarım hizmetlerine, ulusal ve uluslar arası satış hizmetlerine kadar tek bir merkezden yönetim imkanı sunuyoruz.

Gayrimenkul geliştiricilerinin tüm bu alanlardaki zaman ve bütçe kayıplarını minimize ediyor, kalabalık ekip yönetimlerine, üçüncü şirketlerle temaslarına ve senkronizasyona gereksinim bırakmadan yönetim kolaylığı sağlıyoruz. Hizmetlerimizin hayatı kolaylaştırmasını önemsiyoruz. Günümüzde gayrimenkul geliştiricilerinin kalıcı olmasının yolu, müşterilerine daha iyi hizmet verebilmek için yeni iş ve yönetim modellerini benimsemeleri olacak. Leverprize olarak, iş yapış şeklimizde olduğu kadar projelerin pazarlama ve satışında da yüksek standartlar oluşturuyoruz. Gelecek nesiller için bugünden sürdürülebilir yaşam alanları tasarlama misyonunuyla yüksek standartta projeler geliştiriyoruz. Biliyoruz ki, geleceğin kentlerini oluşturan gayrimenkul geliştiricilerinin en büyük gücü yenilikçi ve planlı yönetim yaklaşımlarıdır.”

Alanında uzman kadroların bir araya geldiği Leverprize bugün, markalı konut projelerinden, kurumsal gayrimenkul yatırımcılarına, satış şirketlerinden, ulusal emlak ofislerine kadar inşaat sektörünün farklı kollarından şirketlere geliştirme, pazarlama ve satış hizmeti veriyor.

www.leverprize.com

YORUMLAR

s

En az 10 karakter gerekli

Sıradaki haber:

Permolit Boya otizmli çocukların tasarımlarını NFT’ye dönüştürdü

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez kullanıyoruz. Sitemizi kullanmaya devam ederek bunu kabul etmiş olursunuz.