İstanbul 20°
  • Adana
  • Adıyaman
  • Afyonkarahisar
  • Ağrı
  • Amasya
  • Ankara
  • Antalya
  • Artvin
  • Aydın
  • Balıkesir
  • Bilecik
  • Bingöl
  • Bitlis
  • Bolu
  • Burdur
  • Bursa
  • Çanakkale
  • Çankırı
  • Çorum
  • Denizli
  • Diyarbakır
  • Edirne
  • Elazığ
  • Erzincan
  • Erzurum
  • Eskişehir
  • Gaziantep
  • Giresun
  • Gümüşhane
  • Hakkâri
  • Hatay
  • Isparta
  • Mersin
  • istanbul
  • izmir
  • Kars
  • Kastamonu
  • Kayseri
  • Kırklareli
  • Kırşehir
  • Kocaeli
  • Konya
  • Kütahya
  • Malatya
  • Manisa
  • Kahramanmaraş
  • Mardin
  • Muğla
  • Muş
  • Nevşehir
  • Niğde
  • Ordu
  • Rize
  • Sakarya
  • Samsun
  • Siirt
  • Sinop
  • Sivas
  • Tekirdağ
  • Tokat
  • Trabzon
  • Tunceli
  • Şanlıurfa
  • Uşak
  • Van
  • Yozgat
  • Zonguldak
  • Aksaray
  • Bayburt
  • Karaman
  • Kırıkkale
  • Batman
  • Şırnak
  • Bartın
  • Ardahan
  • Iğdır
  • Yalova
  • Karabük
  • Kilis
  • Osmaniye
  • Düzce
a

İpsala Hudut Kapısı – Keşan Devlet Yolu yenileniyor

Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı Karayolları Genel Müdürlüğü 1. Bölge Müdürlüğü Meriç-İpsala - (İpsala Hudut Kapısı - Keşan Devlet Yolu) ayrımı il yolunu yapmaya başladı.

Karayolları 1. Bölge Müdürlüğü tarafından yürütülen Meriç-İpsala-(İpsala Hudut Kapısı-Keşan Devlet Yolu) Ayrımı İl Yolu, Edirne’nin sözü geçen ilçelerinin sınırları içinde kalıyor. Proje bedeli 4 milyar 175 milyon 500 bin lira olarak deklare edildi.

Proje de yer alan yolun uzunluğu 41 bin 755 metre. Yapılacak proje ile mevcut yolun şerit sayısı (2×1) korunacak ve platform genişliği 12 metreye çıkarılacak. Mevcut yolun iyileştirilmesi ile proje hızı 90 km/saat olacak.

Bağlantı sorununu en aza indirecek

Söz konusu projenin güzergahı Edirne İli Meriç İlçesi merkezinin yaklaşık 1,5 km güney yönünden Meriç-İpsala Yolu’nda başlayıp, D110 (Tekirdağ-Keşan-İpsala) Karayolu’na bağlanarak son buluyor.

Bahse konu güzergah; Edirne İl merkezi ve kuzey kesimde yer alan sınır kapıları ile İpsala sınır kapısı arasındaki yoğun trafiğin bulunduğu önemli bir güzergah olarak öne çıkıyor. Yapılması planlanan proje ile Edirne’nin güney ilçelerinin önemli sınır kapılarına ve diğer belde, köy merkezlerine bağlantısı daha hızlı ve güvenli hale gelecek, mevcut yoldaki düşük standartların iyileştirilmesi ile ulaşım problemlerinin önüne geçilmesi planlanıyor.

Güzergah boyunca; 11 kavşak, 7 köprü, 4 altgeçit ve 62 menfez yapısı planlandı.

Projenin tüm etüt ve proje çalışmalarının tamamlanmasının ardından inşaat çalışmalarına başlanacak olup, yaklaşık 2 yıllık bir sürede inşaat çalışmaların tamamlanarak yolun tekrar işletmeye alınması planlanıyor.

Emlaknews.com.tr

YORUMLAR

s

En az 10 karakter gerekli

Sıradaki haber:

Türk yatırımcıya İngiltere’de yatırım imkânı