İstanbul 27°
  • Adana
  • Adıyaman
  • Afyonkarahisar
  • Ağrı
  • Amasya
  • Ankara
  • Antalya
  • Artvin
  • Aydın
  • Balıkesir
  • Bilecik
  • Bingöl
  • Bitlis
  • Bolu
  • Burdur
  • Bursa
  • Çanakkale
  • Çankırı
  • Çorum
  • Denizli
  • Diyarbakır
  • Edirne
  • Elazığ
  • Erzincan
  • Erzurum
  • Eskişehir
  • Gaziantep
  • Giresun
  • Gümüşhane
  • Hakkâri
  • Hatay
  • Isparta
  • Mersin
  • istanbul
  • izmir
  • Kars
  • Kastamonu
  • Kayseri
  • Kırklareli
  • Kırşehir
  • Kocaeli
  • Konya
  • Kütahya
  • Malatya
  • Manisa
  • Kahramanmaraş
  • Mardin
  • Muğla
  • Muş
  • Nevşehir
  • Niğde
  • Ordu
  • Rize
  • Sakarya
  • Samsun
  • Siirt
  • Sinop
  • Sivas
  • Tekirdağ
  • Tokat
  • Trabzon
  • Tunceli
  • Şanlıurfa
  • Uşak
  • Van
  • Yozgat
  • Zonguldak
  • Aksaray
  • Bayburt
  • Karaman
  • Kırıkkale
  • Batman
  • Şırnak
  • Bartın
  • Ardahan
  • Iğdır
  • Yalova
  • Karabük
  • Kilis
  • Osmaniye
  • Düzce
a

Fuzul’den yapay zekâlı reklam filmi!

Fuzul, “Yeni Bir Finans” sloganıyla yapay zekâ destekli ilk reklam filmini yayınladı. Film, markanın dijitalleşme vizyonunu ve yenilenen kimliğini öne çıkarıyor.

Tasarruf finansman sektöründe 33 yıllık tecrübesiyle faaliyet gösteren Fuzul, yapay zekâ ile üretilen ilk reklam filmini yayınlayarak sektörde bir ilke imza attı. “Yeni Bir Finans” sloganıyla lanse edilen reklam filmi, şirketin yenilenen marka kimliği ve dijital dönüşüm vizyonunu çarpıcı görsellerle izleyiciye aktarıyor.

Söz konusu film, tamamı yapay zekâ teknolojisiyle oluşturulan kurgusuyla dikkat çekerken, Türkiye’nin dört bir yanındaki güçlü Fuzul varlığını ve markanın günlük yaşamdaki görünmez etkisini simgesel bir anlatımla ön plana çıkarıyor. Filmde farklı nesnelerin Fuzul logosuna dönüşmesiyle, markanın hayatın her anına dokunduğu görsel olarak vurgulanıyor.

“Teknolojiyi verimlilikle buluşturduk”

Fuzul Pazarlama ve Marka İletişim Müdürü Banu Derlen, projeye ilişkin yaptığı açıklamada, yapay zekâ teknolojisinin sunduğu olanakları yenilikçi finans anlayışlarıyla birleştirdiklerini vurguladı. Derlen, “Yapay zekâ teknolojisiyle hazırladığımız bu film, sadece bir reklam değil; Fuzul’ün dijitalleşme vizyonunun ve finansal dönüşüm hedeflerinin bir yansımasıdır. Minimum kaynak kullanımıyla maksimum etki yaratmayı başardık” dedi.

Fuzul’ün erişilebilir, uygun maliyetli ve kişiye özel finansman modelleri sunduğunu hatırlatan Derlen, “Sistemimizin merkezine konumlandırdığımız tasarruf anlayışını, yalnızca hizmetlerimizde değil, iletişim stratejilerimizde de uyguluyoruz. Bu çalışma, geleneksel reklamcılığın dışına çıkarak, finans sektöründe teknolojik üretimin neler başarabileceğini de gözler önüne serdi” ifadelerini kullandı.

Marka yenilenmesi de ön planda

Yapay zekâ ile hazırlanan film, sadece teknolojik altyapısıyla değil, içerdiği marka mesajlarıyla da dikkat çekiyor. Fuzul’ün yenilenen logosu, özgün müziği ve “Yeni Bir Finans” yaklaşımı, sinematik bir perspektifle kurgulandı. Markanın Türkiye genelinde artan etkinliğine vurgu yapılan yapım, özellikle genç kuşağın dijital dünyasına da hitap ediyor.

Sektörde bir ilk

Yönetmenliğini Serdar Erener’in üstlendiği, Alametholistic imzası taşıyan reklam filmi; kreatif ekip, stratejistler ve post-prodüksiyon aşamalarıyla sektör standartlarının üzerine çıkan bir çalışma olarak tanımlanıyor. Projede Jingle House tarafından hazırlanan müzik ve Tuba Önal’ın vokali de yer aldı.

Kampanya Künyesi
Reklamın Başlığı: Yeni Bir Finans
Reklamveren: Fuzul
Yönetmen: Serdar Erener
Yapım: Alametholistic
Post Prodüksiyon: Sinefekt
Müzik: Jingle House
Vokal: Tuba Önal

YORUMLAR

s

En az 10 karakter gerekli

Sıradaki haber:

Ağrı Valisi’nden V Mall Ağrı AVM şantiyesine ziyaret