İstanbul 17°
  • Adana
  • Adıyaman
  • Afyonkarahisar
  • Ağrı
  • Amasya
  • Ankara
  • Antalya
  • Artvin
  • Aydın
  • Balıkesir
  • Bilecik
  • Bingöl
  • Bitlis
  • Bolu
  • Burdur
  • Bursa
  • Çanakkale
  • Çankırı
  • Çorum
  • Denizli
  • Diyarbakır
  • Edirne
  • Elazığ
  • Erzincan
  • Erzurum
  • Eskişehir
  • Gaziantep
  • Giresun
  • Gümüşhane
  • Hakkâri
  • Hatay
  • Isparta
  • Mersin
  • istanbul
  • izmir
  • Kars
  • Kastamonu
  • Kayseri
  • Kırklareli
  • Kırşehir
  • Kocaeli
  • Konya
  • Kütahya
  • Malatya
  • Manisa
  • Kahramanmaraş
  • Mardin
  • Muğla
  • Muş
  • Nevşehir
  • Niğde
  • Ordu
  • Rize
  • Sakarya
  • Samsun
  • Siirt
  • Sinop
  • Sivas
  • Tekirdağ
  • Tokat
  • Trabzon
  • Tunceli
  • Şanlıurfa
  • Uşak
  • Van
  • Yozgat
  • Zonguldak
  • Aksaray
  • Bayburt
  • Karaman
  • Kırıkkale
  • Batman
  • Şırnak
  • Bartın
  • Ardahan
  • Iğdır
  • Yalova
  • Karabük
  • Kilis
  • Osmaniye
  • Düzce
a
  • EmlakNews.com.tr
  • Dünya markaları Cushman & Wakefield ile Türkiye’ye adım atıyor

Dünya markaları Cushman & Wakefield ile Türkiye’ye adım atıyor

Dünyanın önde gelen gayrimenkul danışmanlık şirketlerinden Cushman & Wakefield, Nike’tan Under Armour’a, Kiehl’s’ten Skechers’e ve Vans’a kadar pek çok uluslar arası markanın Türkiye mağazalarına imza atıyor. Nike’ın açacağı tüm yeni Nike Factory Store’ların dekorasyonuyla ilgili proje yöneticiliğini üstlenen Cushman & Wakefield, Doğuş Grubu’nun distribütörlüğünde Türkiye pazarı ile buluşan ABD’nin önde gelen spor mağazalarından Under Armour’un Türkiye’deki ilk mağazasını Akasya AVM’de açtı. Ayakkabı ve genç giyiminin köklü markası Vans ve yine ABD’li ünlü spor ayakkabısı markası Skechers gibi dev markaların da mağazalarını açmak için işbirliği yapan Cushman & Wakefield’dan dünyaca ünlü cilt bakım markası Kiehl’s ise İstiklal Caddesinde ilk cadde mağazasını açmak için destek aldı.

‘Yeni işbirliklerine açığız’

Başlıksız-2

Cushman & Wakefield Yönetici Ortağı Toğrul Gönden, Türkiye’nin Avrupa’nın 7’nci büyük ekonomisi olduğunu belirterek İstanbul’un 12 milyon ziyaretçi ile dünyanın en yüksek artışını gösteren ve en çok ziyaret edilen 7’nci şehri olduğunu söyledi. İstanbul, genç ve kalabalık nüfusu, artan kiși bașı gelir seviyesi ve büyüyen orta sınıfı ile perakende faaliyetlerinin ana merkezi olmaya devam ettiğini vurgulayan Gönden, “İstanbul alıșveriș caddeleri, pazara yeni girișler ve genișleme faaliyetleriyle, son 5 yılda 80 yeni marka giriși ile uluslararası oyuncuları cezp ediyor” dedi. İstanbul’un sadece hazır giyim değil lüks markalar açısından da fırsatlar sunduğuna dikkat çeken Gönden kentin alıșveriș caddelerinin yeni uluslararası perakendeciler, özellikle de lüks markalar tarafından amiral mağazalarının ana merkezi olarak tercih edildiğini vurguları. Türkye’nin uluslararası dev markaların büyüme stratejileri arasında yer aldığını kaydeden Gönden “Bu sürece önderlik etmek bizim için çok anlamlı. Perakende pazarının gelişimi açısından katma değer yaratmayı hedefliyoruz” açıklamasında bilindi Gönden, yeni uluslararası markaları Türkiye ile tanıştırmak için yeni işbirliklerine açık olduklarını da sözlerine ekledi.

SİZİN İÇİN SEÇTİKLERİMİZ

Bu yazı yorumlara kapatılmıştır.

Sıradaki haber:

Dünya markaları Cushman & Wakefield ile Türkiye’ye adım atıyor

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez kullanıyoruz. Sitemizi kullanmaya devam ederek bunu kabul etmiş olursunuz.