İstanbul 19°
  • Adana
  • Adıyaman
  • Afyonkarahisar
  • Ağrı
  • Amasya
  • Ankara
  • Antalya
  • Artvin
  • Aydın
  • Balıkesir
  • Bilecik
  • Bingöl
  • Bitlis
  • Bolu
  • Burdur
  • Bursa
  • Çanakkale
  • Çankırı
  • Çorum
  • Denizli
  • Diyarbakır
  • Edirne
  • Elazığ
  • Erzincan
  • Erzurum
  • Eskişehir
  • Gaziantep
  • Giresun
  • Gümüşhane
  • Hakkâri
  • Hatay
  • Isparta
  • Mersin
  • istanbul
  • izmir
  • Kars
  • Kastamonu
  • Kayseri
  • Kırklareli
  • Kırşehir
  • Kocaeli
  • Konya
  • Kütahya
  • Malatya
  • Manisa
  • Kahramanmaraş
  • Mardin
  • Muğla
  • Muş
  • Nevşehir
  • Niğde
  • Ordu
  • Rize
  • Sakarya
  • Samsun
  • Siirt
  • Sinop
  • Sivas
  • Tekirdağ
  • Tokat
  • Trabzon
  • Tunceli
  • Şanlıurfa
  • Uşak
  • Van
  • Yozgat
  • Zonguldak
  • Aksaray
  • Bayburt
  • Karaman
  • Kırıkkale
  • Batman
  • Şırnak
  • Bartın
  • Ardahan
  • Iğdır
  • Yalova
  • Karabük
  • Kilis
  • Osmaniye
  • Düzce
a

Divan Residence G Plus’ta havlu attı

Mar Yapı’nın geliştirerek konsiyerj hizmetlerini aldığı Divan Residence, hem Mar Yapı’yı hem site yönetimini hem de site sakinlerini mağdur ediyor.

Güneşli’deki Divan Residence at G Plus’ta yaşayan sakinler, uzun bir süredir bir takım olumsuzluklarla mücadele ediyor. Divan Residence, milyonlarca liralık yatırım yapan mülk sahiplerini ve kiracıları zor durumda bırakıyor. Asansörden, temizlikten, kabaran faturalardan, artan aidatlardan ve muhatapsızlıktan bunalan site sakinleri seslerini duyuracak yer arıyor. Ayrıca Koç Gurubu’na ait olan Divan Yönetimi’nin siteyi terk ettiği dedikodusu da ortalıkta dolaşıyor.

Geliştirici firma da hoşnutsuz

Durumdan son derece rahatsız olan Divan Residence at G Plus’un geliştiricisi olan Mar Yapı da gelişmelerden rahatsız.  Ulaştığımız üst düzey bir yönetici site sakinlerine çözüm üretmeye çalıştıklarını kaydetti. Bir süreden beri hizmet alamayan site sakinlerinin son derce haklı olduğunu kaydeden yetkili, oluşan durumun kendi marka değerlerine de zarar verdiğini kaydetti. Yetkili isim mahkeme sürecinde site yönetimi ile beraber hareket ettiklerinin altını çizdi.

Divan Residence’den gelen site sakinlerinin şikayetleri şöyle…

Sokak arası yatırım yapsam daha iyi

Uzun yıllardır yaşadığım güneşli bölgesinde birçok yatırım yaptım. Divan Residence isminden dolayı bir daire aldım. Ama aldığıma o kadar çok pişmanım ki sürekli kiracılarım yönetimden şikayet ettiler. Isınma probleminden, binanın kirliliğinden, yüksek gelen faturalardan. Bunlardan dolayı yönetim ile görüşmek istedim. Hiçbir muhatap bulamadım. Yaklaşık 2 yıl önce bir site müdürümüz vardı. İyi kötü ondan cevap alabiliyorduk.

Sonrasında kiracım asansörden korktuğunu ve çıkmak istediğini söyledi. Benim dairem yirminci katta. Bitmek bilmeyen asansör problemi olan bir sitede sizce yirminci kata olan bir daire kiracı nasıl bulabilirim. İnanın sokak arasında yaptığım yatırımdan çok daha mutluyum.

En azından ulaşabileceğim bir kapıcı, derdimi anlatabileceğim bir site temsilcisi muhakkak oluyor. En son duyduğum haberlere göre Divan buradan gitmiş. Bence bunu yaparak tamamen isimlerini karalayıp, bizim yaptığımız yatırımları hiçe saydılar. Bu konulardan şikayetçiyim.

Nilgün Özdemir

Ödenen aidatlar fahiş

Divan Residence’da dört yıldır aktif olarak kullandığımız daire 159’a her ay muntazam olarak gecikme yaşamadan aidat ödememizi yapmaktayız. Lakin ödenen aidat karşılığı olarak hiçbir hizmeti yeterli bulmamaktayız. Emsal iş ve konut aidatlarına bakıldığında ödenen aidatın fahiş olduğunu ve karşılığının bulunmadığına itiraz etmekteyiz.

Mevcut binamızda rezidans müdürü, idareci muhatap bulabileceğimiz yetkili yoktur. Resepsiyon çalışanları haricinde kimse bulunmamaktadır. Ödenen aidatların muhasebesi, gelir gider hesapları tarafımıza bildirilmemektedir.

Bu binayı seçmemizde Divan markasının etkisi büyüktü. Yalnız Divan, görevi olan site yönetimini yapmadı ve iki senedir temsilci bile atamıyor. Görevlerini yapmadıkları için her yer kirli, terkedilmiş. Bakımlar yapılmadığı ve/veya kontrol edilmediği için binanın her yanında sıkıntılar baş gösterdi.

Bina yönetimi ihtarname göndererek görevlerini yapmaya davet etmesine rağmen, sadece para odaklı bir yaklaşımları olduğunu öğrendik. Divan’ın yaklaşımı, Koç grubunun ismine ve ciddiyetine yakışmıyor.

Özbağlar Nakliyat

Bir resepsiyonistle olmaz ki!

Yaklaşık 7 yıl önce Divan Residence projesinden daire satın aldım. Başta sistemli olarak devam eden yönetimde daha sonrasında çok büyük eksiklikler ve bitmek bilmeyen sorunlarla bizi karşı karşıya bırakıp gittiler. Yıllardır Divan yönetimine çok yüksek hizmet bedelleri ödedik. Ama yapılan ne? Tabi ki hiçbir şey!

Sadece resepsiyonda merhaba, günaydın diyen bir kadın resepsiyonist ya da erkek bir resepsiyonist arkadaş için değil. İstediğimiz Divan adına yakışan iyi bir yönetim!

Binada yaklaşık 2 yıldır bir yönetici yok. Kim kime dumduma… Ne olduğu, kimin ne iş yaptığı belli değil. Asansörler bozuk. Haftada en az 2 defa asansörlerde en az 1 kat düşmeden ya da bir esnemeden devam ederseniz haftanız iyi geçmez.

Katlar berbat derecede kirli, inanılmaz kötü kokuyor. Isıtma ve soğutma sistemleri yaşamın başladığı günden beri bakım yapılmadan Allah’a emanet devam ediyor. Dairelerde bazen yangın alarmları çalıyor. Ben eminim ki yangın tüpleri de eski ve insanların canları hiçe sayılıyor.

Bunca olana rağmen Divan bunları düzeltip ismine yakışanı yapmasını beklerken tasını tarağını toplayıp gitti. Ben şikâyetçiyim. Yaptığım yatırıma ve bugüne kadar beklememe üzülüyorum. Yardımlarınızı bekliyorum.

Gülçin Acısu

Hüseyi nBelibağlı-Emlaknews.com.tr

NOT: Divan Residence’nin cevap hakkı saklıdır.
Emlaknews.com.tr’nin sayfaları cevap hakkına açıktır.

YORUMLAR

s

En az 10 karakter gerekli

Sıradaki haber:

Maximum Group 2020’de hedeflerine ulaştı

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez kullanıyoruz. Sitemizi kullanmaya devam ederek bunu kabul etmiş olursunuz.