İstanbul 16°
  • Adana
  • Adıyaman
  • Afyonkarahisar
  • Ağrı
  • Amasya
  • Ankara
  • Antalya
  • Artvin
  • Aydın
  • Balıkesir
  • Bilecik
  • Bingöl
  • Bitlis
  • Bolu
  • Burdur
  • Bursa
  • Çanakkale
  • Çankırı
  • Çorum
  • Denizli
  • Diyarbakır
  • Edirne
  • Elazığ
  • Erzincan
  • Erzurum
  • Eskişehir
  • Gaziantep
  • Giresun
  • Gümüşhane
  • Hakkâri
  • Hatay
  • Isparta
  • Mersin
  • istanbul
  • izmir
  • Kars
  • Kastamonu
  • Kayseri
  • Kırklareli
  • Kırşehir
  • Kocaeli
  • Konya
  • Kütahya
  • Malatya
  • Manisa
  • Kahramanmaraş
  • Mardin
  • Muğla
  • Muş
  • Nevşehir
  • Niğde
  • Ordu
  • Rize
  • Sakarya
  • Samsun
  • Siirt
  • Sinop
  • Sivas
  • Tekirdağ
  • Tokat
  • Trabzon
  • Tunceli
  • Şanlıurfa
  • Uşak
  • Van
  • Yozgat
  • Zonguldak
  • Aksaray
  • Bayburt
  • Karaman
  • Kırıkkale
  • Batman
  • Şırnak
  • Bartın
  • Ardahan
  • Iğdır
  • Yalova
  • Karabük
  • Kilis
  • Osmaniye
  • Düzce
a

Cushman & Wakefield, Nike EMEA'nın proje yöneticisi

Nike EMEA, dünyaya adını duyurmuş gayrimenkul danışmanlık şirketlerinden Cushman & Wakefield'ı, Türkiye'de açılacak tüm yeni Nike Factory Store'ların dekorasyonu ile ilgili proje yöneticisi yaptı. Cushman & Wakefield, Nike Factory Store'un Viaport Venezia AVM’de bulunan 1.060 metrekarelik mağazası, Bolu Highway Outlet’te bulunan 896,80 metrekarelik mağazası ve Konya'daki Novada AVM'de yer alan 459 metrekarelik mağazasının tüm mimari, proje geliştirme ve inşaat süreçlerini yerel şartnameler ve gereksinimler doğrultusunda Nike EMEA merkezi Hollanda Ofisi adına yürütüyor. Türkiye'de gerçekleşecek 4 yeni proje içinde çalışmalara başladı.

'1 aylık gecikme, 1 aylık cira kaybı demek'

Cushman & Wakefield Yönetici Ortağı Tuğra Gönden, bir mağazanın sadece 1 ay geç açılmasının aslında 1 aylık ciro kaybı olduğunu vurguladı. Günümüz şartlarında bunu ciddi bir kayıp olarak değerlendiren Gönden, Cushman & Wakefield olarak yaptıkları düzenli çalışma ve bilgilendirmeler ile sahada uygulama süresini 4-5 haftaya indirdiklerini ve satışları daha erken başlattıklarını açıkladı. Nike ile tüm EMEA bölgesinde yaklaşık 40 proje yönetmelerini, mağazalar arasında aynı kalite standardının uygulanmasını sağlamalarına bağlayan Gönden, Türkiye'de 2015’te 3 farklı proje tamamlandığını ve bu yıl en az 4 yeni projeye adım atacaklarını ifade etti.

'Mağaza, perakendeci için kartvizit demek'

Projelerin Nike tarafından tamamıyla yurtdışından yürütüldüğünden, Türkiye'deki şartlar ve uygulamalarla ilgili bilgi, alternatif ve çözümler sunarak tasarrufun yanı sıra mağazaların zamanında açılmasını da sağladıklarını belirten Gönden, bu yöntemi kullanarak daha kısa sürede daha fazla mağaza açabildiklerinin altını çizdi. Mağazaların perakendeciler için bir anlamda 'kartvizit' olduğunu söyleyen Gönden, bu nedenle standartların en ufak detayına kadar uygulanması gerektiğini anlattı. Yerel perakendecilerin kendi bünyelerinde bununla ilgili ciddi ekipler çalıştırdıklarını açıklayan Gönden, yavaş yavaş buradaki gizli maliyetin fazla olduğunu fark etmeye başladıklarını vurguladı. Gönden, bugün yerel perakendecilerin de dışarıdan proje yöneticileriyle çalışma eğilimi gösterdiklerini sözlerine ekledi.

SİZİN İÇİN SEÇTİKLERİMİZ
YORUMLAR

s

En az 10 karakter gerekli

Sıradaki haber:

Cushman & Wakefield, Nike EMEA'nın proje yöneticisi

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez kullanıyoruz. Sitemizi kullanmaya devam ederek bunu kabul etmiş olursunuz.