11 Mayıs 2021 itibariyle Covid-19 ile mücadelede aşılanan sayısı 25.151.283 kişiye ulaştı.

a İmsak Vakti 02:00
İstanbul 14°
  • Adana
  • Adıyaman
  • Afyonkarahisar
  • Ağrı
  • Amasya
  • Ankara
  • Antalya
  • Artvin
  • Aydın
  • Balıkesir
  • Bilecik
  • Bingöl
  • Bitlis
  • Bolu
  • Burdur
  • Bursa
  • Çanakkale
  • Çankırı
  • Çorum
  • Denizli
  • Diyarbakır
  • Edirne
  • Elazığ
  • Erzincan
  • Erzurum
  • Eskişehir
  • Gaziantep
  • Giresun
  • Gümüşhane
  • Hakkâri
  • Hatay
  • Isparta
  • Mersin
  • istanbul
  • izmir
  • Kars
  • Kastamonu
  • Kayseri
  • Kırklareli
  • Kırşehir
  • Kocaeli
  • Konya
  • Kütahya
  • Malatya
  • Manisa
  • Kahramanmaraş
  • Mardin
  • Muğla
  • Muş
  • Nevşehir
  • Niğde
  • Ordu
  • Rize
  • Sakarya
  • Samsun
  • Siirt
  • Sinop
  • Sivas
  • Tekirdağ
  • Tokat
  • Trabzon
  • Tunceli
  • Şanlıurfa
  • Uşak
  • Van
  • Yozgat
  • Zonguldak
  • Aksaray
  • Bayburt
  • Karaman
  • Kırıkkale
  • Batman
  • Şırnak
  • Bartın
  • Ardahan
  • Iğdır
  • Yalova
  • Karabük
  • Kilis
  • Osmaniye
  • Düzce
a

3. Marka Şehirler Zirvesi 8 Mayıs’ta düzenlenecek

Bu yıl üçüncüsü düzenlenecek Marka Şehirler Zirvesi’nde, sosyal, kültürel, ekonomik ve çevresel değerler gibi tüm kaynakların verimli ve sürdürülebilir yönetimi, kentlerde yaşam kalitesini artırmaya yönelik evrensel ortak değerler ele alınacak. Zirvede fikir liderleri, kentlerin hak ettiği değeri ortaya çıkarmak ve ulusal ve uluslararası yatırımlara zemin oluşturmaya yönelik öneri ve geleceğe yönelik öngörülerini aktaracaklar.

Evrensel koşullarda barınma, eğitim, sağlık, sanat kültür gibi insani yaşam koşulları arayanların kentlere yöneldiğine dikkat çeken Eventuum Genel Müdürü Pınar Kopuz, “Yeni yaklaşımlar karşısında şehirlerimiz bu istek ve ihtiyaçları karşılamaya ne kadar hazır? Kent estetiğine önem verirken markalaşma yolculuğunda paydaşların hakları ve sorumlulukları nelerdir? İnovasyon, uluslararası iş ve ilişki geliştirme yolları, sosyal ve ekonomik kalkınmaya yönelik çözüm önerileri gibi pek çok konu bu zirvede masaya yatırılıyor. Son 3 yıldır, şehirlerimizin marka değerini ortaya çıkarabilmiş fikir liderlerini Marka Şehirler Zirvesinde bir araya getirmekten mutluluk duyuyoruz” dedi.

Türkiye ekonomisinin durağanlığı kaldırmayacağına dikkat çeken Kopuz, “Türkiye, jeopolitik konumu itibariyle taşıdığı önem sayesinde, inşaat, sağlık, turizm, eğitim ve üretim alanlarında yabancı yatırımcılar için önemli bir pazar haline geldi. Farklı alanlardan iş birliklerini çoğaltmak, teşvik etmek, kültürel, sosyal, ekonomik, çevresel alanlarda yaşam kalitesini ve etkileşimini arttırarak markalarımızı ve ülke imajımızı güçlendirmek için kamu ve özel sektörün liderlerinin bir araya geldiği 3.Marka Şehirler Zirvesinde bu yıl da çok önemli sonuçlar çıkacak. Bu zirve ile amacımız; şehirlerimizin potansiyellerini ortaya çıkarmak” dedi.

Yaşanabilir, sürdürülebilir marka şehirler, daha iyi yaşam koşulları için gereken sosyal, kültürel, mimari, mühendislik uygulamalarının ele alınacağı zirve bu alanda yılın “Prestij Buluşması” olarak kabul ediliyor.

3. Marka Şehirler Zirvesi
8 Mayıs 2018, Salı
Sait Halim Paşa Yalısı
09.00

SİZİN İÇİN SEÇTİKLERİMİZ
YORUMLAR

s

En az 10 karakter gerekli

Sıradaki haber:

3. Marka Şehirler Zirvesi 8 Mayıs’ta düzenlenecek

AJANDA

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez kullanıyoruz. Sitemizi kullanmaya devam ederek bunu kabul etmiş olursunuz.