İstanbul 16°
  • Adana
  • Adıyaman
  • Afyonkarahisar
  • Ağrı
  • Amasya
  • Ankara
  • Antalya
  • Artvin
  • Aydın
  • Balıkesir
  • Bilecik
  • Bingöl
  • Bitlis
  • Bolu
  • Burdur
  • Bursa
  • Çanakkale
  • Çankırı
  • Çorum
  • Denizli
  • Diyarbakır
  • Edirne
  • Elazığ
  • Erzincan
  • Erzurum
  • Eskişehir
  • Gaziantep
  • Giresun
  • Gümüşhane
  • Hakkâri
  • Hatay
  • Isparta
  • Mersin
  • istanbul
  • izmir
  • Kars
  • Kastamonu
  • Kayseri
  • Kırklareli
  • Kırşehir
  • Kocaeli
  • Konya
  • Kütahya
  • Malatya
  • Manisa
  • Kahramanmaraş
  • Mardin
  • Muğla
  • Muş
  • Nevşehir
  • Niğde
  • Ordu
  • Rize
  • Sakarya
  • Samsun
  • Siirt
  • Sinop
  • Sivas
  • Tekirdağ
  • Tokat
  • Trabzon
  • Tunceli
  • Şanlıurfa
  • Uşak
  • Van
  • Yozgat
  • Zonguldak
  • Aksaray
  • Bayburt
  • Karaman
  • Kırıkkale
  • Batman
  • Şırnak
  • Bartın
  • Ardahan
  • Iğdır
  • Yalova
  • Karabük
  • Kilis
  • Osmaniye
  • Düzce
a
  • EmlakNews.com.tr
  • 3 Katlı Büyük İstanbul Tüneli’nin etüdü için 6 firma yarışacak

3 Katlı Büyük İstanbul Tüneli’nin etüdü için 6 firma yarışacak

İstanbul’un trafiğini rahatlatmak amacıyla hazırlanan, 3 Katlı Büyük İstanbul Tüneli Projesi’nin etüt, proje ve mühendislik hizmetleri ihalesine 6 firma davet edildi. AA’dan Arife Yıldız Ünal’ın haberine göre, Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanlığı Altyapı Yatırımları Genel Müdürlüğünce tarafından düzenlenen etüt, proje ve mühendislik hizmetleri ihalesi için mali teklifler 3 Mayıs’ta sunulacak.

35 milyon TL kaynak ayrıldı

3 Katlı Büyük İstanbul Tüneli’nin etüt, proje ve mühendislik hizmetleri projesi için, 7 milyon 500 bin TL’si bu yıl harcanmak üzere 35 milyon TL kaynak ayrıldı. Kara ve denizde derin sondaj çalışmaları yapılarak, zemin verileri belirlenecek olan projenin 1 yıl içinde tamamlanması planlanıyor.

Tek tüpte hem demiryolu hem karayolu

Tek tüpte hem karayolu hem de demiryolu sistemi ile İstanbul Boğazı’nın altından geçecek olan 3 Katlı Büyük İstanbul , bir ayağı, Avrupa Yakası’nda E-5 aksında İncirli’den başlayan ve İstanbul Boğazı’ndan geçerek, Anadolu Yakası’nda Söğütlüçeşme’ye kadar uzanan yüksek kapasiteli ve hızlı metro sisteminden, ikinci ayağı ise Avrupa Yakası’nda TEM Otoyolu aksında Hasdal Kavşağı’ndan başlayan ve İstanbul Boğazı’ndan geçerek, Anadolu Yakası’nda Çamlık Kavşağı’na bağlanan 2×2 şeritli karayolu sisteminden oluşacak.

SİZİN İÇİN SEÇTİKLERİMİZ

Bu yazı yorumlara kapatılmıştır.

Sıradaki haber:

3 Katlı Büyük İstanbul Tüneli’nin etüdü için 6 firma yarışacak

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez kullanıyoruz. Sitemizi kullanmaya devam ederek bunu kabul etmiş olursunuz.