13 Nisan 2021 itibariyle Covid-19 ile mücadelede aşılanan sayısı 18.960.511 kişiye ulaştı.

a İmsak Vakti 04:52
İstanbul 13°
  • Adana
  • Adıyaman
  • Afyonkarahisar
  • Ağrı
  • Amasya
  • Ankara
  • Antalya
  • Artvin
  • Aydın
  • Balıkesir
  • Bilecik
  • Bingöl
  • Bitlis
  • Bolu
  • Burdur
  • Bursa
  • Çanakkale
  • Çankırı
  • Çorum
  • Denizli
  • Diyarbakır
  • Edirne
  • Elazığ
  • Erzincan
  • Erzurum
  • Eskişehir
  • Gaziantep
  • Giresun
  • Gümüşhane
  • Hakkâri
  • Hatay
  • Isparta
  • Mersin
  • istanbul
  • izmir
  • Kars
  • Kastamonu
  • Kayseri
  • Kırklareli
  • Kırşehir
  • Kocaeli
  • Konya
  • Kütahya
  • Malatya
  • Manisa
  • Kahramanmaraş
  • Mardin
  • Muğla
  • Muş
  • Nevşehir
  • Niğde
  • Ordu
  • Rize
  • Sakarya
  • Samsun
  • Siirt
  • Sinop
  • Sivas
  • Tekirdağ
  • Tokat
  • Trabzon
  • Tunceli
  • Şanlıurfa
  • Uşak
  • Van
  • Yozgat
  • Zonguldak
  • Aksaray
  • Bayburt
  • Karaman
  • Kırıkkale
  • Batman
  • Şırnak
  • Bartın
  • Ardahan
  • Iğdır
  • Yalova
  • Karabük
  • Kilis
  • Osmaniye
  • Düzce
a

2020’nin en itibarlı markası Avrupa Konutları oldu

Marketing Türkiye tarafından düzenlenen ödül töreninde 2020’nin en itibarlı markası Avrupa Konutları oldu. Ödülü Artaş YKÜ Serhan Çetinsaya aldı.

Markalı konut sektöründe bugüne dek onlarca yeniliğe imza atan Avrupa Konutları markası, “2020’nin En İtibarlı Markası” ödülüne layık görüldü. Marketing Türkiye tarafından Gayrimenkul kategorisinde “Avrupa Konutları” markasına verilen ödül, ülke genelinde çok sayıda markanın incelenmesi sonrası geldi.

Türkiye’nin önde gelen reklam ve medya sektörü yayımcılarından Marketing Türkiye’nin Akademetre Research & Strategic Planning ile birlikte yedi yıldır düzenlediği ve “Yılın İtibarlısı”nı belirlediği “Marka Değeri ve Algı Araştırması 2020” sonuçlandı.

Gayrimenkul kategorisinde 12 ilde yapılan araştırmanın sonucunda Avrupa Konutları markası “2020’nin En İtibarlı Markası” ödülüne layık görüldü.

Serhan Çetinsaya; “Bu noktaya ekibimizle birlikte geldik”

Markalı konut kavramının ilk olarak “Avrupa Konutları” markasıyla ülke insanının hafızasına kazındığını belirten Artaş İnşaat Yönetim Kurulu Üyesi Serhan Çetinsaya; “Avrupa Konutları markalı ilk konut projemizden bugüne temel prensibimiz, markamızı tercih eden tüketicilerin beklenti ve taleplerine en iyi şekilde yanıt vermek oldu. Bu amaç doğrultusunda tüm projelerimizin lokasyonlarının belirlenmesinden, geliştirilmesine, donatılarına, teslim sonrası hizmetlerine kadar her bir detayı tüketicilerimizin talepleri doğrultusunda şekillendi. Bugün on binlerle ifade ettiğimiz Avrupa Konutları sakinlerinin markanın inşasında büyük katkısı var. Tüketicilerimizin taleplerine bu denli önem vermemiz; sürekli kendimizi yeni tutmamıza, trendleri yakından takip etmemize ve ilkleri gerçekleştirme konusunda cesaretli davranmamıza katkı sağladı. En önemlisi, biz bu noktaya ekibimizle birlikte geldik. Hem iç bünyedeki marka takımımız hem de yıllarca birlikte yol yürüdüğümüz ajansımız “Fikirevim Reklam Ajansı” ile birlikte stratejiler geliştirdik. Masa etrafında tartıştık ve uyguladık. Pandemi sürecinde topluma umut vadetmemiz gerektiğinden yola çıkarak önemli bir reklam kampanyası hazırlayıp tüm mecralarda yayınladık. Paylaştığımız mesajda halkımıza “Bugünler de geçecek…” dedik. Ve büyük beğeni ile ciddi destek gördük. Bugün geldiğimiz noktada da Avrupa Konutları markamız Türkiye’nin pazarlama ve marka alanındaki saygın otoritesi Marketing Türkiye tarafından “2020’nin En İtibarlı Markası” ödülüne layık görüldü.” dedi.

Marketing Türkiye’nin Bütünleşik Pazarlama Ödülleri kapsamında düzenlediği “The One Awards” ödül töreninde “2020’nin En İtibarlı Markası” ödülünü Artaş İnşaat Yönetim Kurulu Üyesi Serhan Çetinsaya teslim aldı.

YORUMLAR

s

En az 10 karakter gerekli

Sıradaki haber:

İstanbul’da Türkiye’nin ilk prefabrik yapı fuarı düzenlenecek

AJANDA

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez kullanıyoruz. Sitemizi kullanmaya devam ederek bunu kabul etmiş olursunuz.