İstanbul 16°
  • Adana
  • Adıyaman
  • Afyonkarahisar
  • Ağrı
  • Amasya
  • Ankara
  • Antalya
  • Artvin
  • Aydın
  • Balıkesir
  • Bilecik
  • Bingöl
  • Bitlis
  • Bolu
  • Burdur
  • Bursa
  • Çanakkale
  • Çankırı
  • Çorum
  • Denizli
  • Diyarbakır
  • Edirne
  • Elazığ
  • Erzincan
  • Erzurum
  • Eskişehir
  • Gaziantep
  • Giresun
  • Gümüşhane
  • Hakkâri
  • Hatay
  • Isparta
  • Mersin
  • istanbul
  • izmir
  • Kars
  • Kastamonu
  • Kayseri
  • Kırklareli
  • Kırşehir
  • Kocaeli
  • Konya
  • Kütahya
  • Malatya
  • Manisa
  • Kahramanmaraş
  • Mardin
  • Muğla
  • Muş
  • Nevşehir
  • Niğde
  • Ordu
  • Rize
  • Sakarya
  • Samsun
  • Siirt
  • Sinop
  • Sivas
  • Tekirdağ
  • Tokat
  • Trabzon
  • Tunceli
  • Şanlıurfa
  • Uşak
  • Van
  • Yozgat
  • Zonguldak
  • Aksaray
  • Bayburt
  • Karaman
  • Kırıkkale
  • Batman
  • Şırnak
  • Bartın
  • Ardahan
  • Iğdır
  • Yalova
  • Karabük
  • Kilis
  • Osmaniye
  • Düzce
a

Mercedes-Benz Türk’ten açılışta dürüm fiyaskosu

Türkiye’de faaliyet gösteren otomotiv markalarından Mercedes-Benz Türk, Dilovası ve Nakkaş yetkili servislerinin açılışında kelimenin tam anlamıyla bir fiyaskoya imza attı.

Türkiye’de otomotiv sektörünün önde gelen markalarından Mercedes-Benz Türk, 17 Ekim 2025 Cuma günü Dilovası ve Nakkaş yetkili servislerinin açılışını gerçekleştirirken, ciddi bir gafa imza attı. Mengerler Dilovası Tesisi, Demirciler Köprü Sokak adresinde gerçekleşen törene basın mensupları da davet edildi ancak yaşananlar, etkinliğin baştan sona fiyaskoya dönmesine yol açtı.

Basın mensuplarına düşük standartlı hizmet

Toplantı sonrası ev sahibi firma, aileleriyle gelen misafirleri öğle yemeğine davet etti. Ancak yaklaşık 50 basın mensubuna sadece birer dürüm dağıtılması ve servis araçlarının kalkış saatlerinin iki saat erkene çekilmesi, organizasyondaki ciddi koordinasyon eksikliğini ortaya koydu. Bu durum, basın mensupları arasında tepkiye neden oldu.

Tartışmalar ve gergin atmosfer

Durumu fark eden gazeteciler, hem Lobby PR Ajansı hem de Mercedes-Benz Türk yetkilileriyle tartışmaya başladı. Basın mensupları, karşılaştıkları muameleyi hak etmediklerini ve profesyonel gazetecilik standartlarına uygun olmadığını dile getirdi. Tartışmaların ardından, gazeteciler servislerle İstanbul’a döndü ve bir daha markanın açılışlarına katılmama kararı aldı.

Sektörel imaj ve yatırımcı algısı

Mercedes-Benz Türk’ün etkinliklerdeki organizasyon eksikliği, marka itibarını zedeleme potansiyeli taşıyor. Otomotiv sektöründe basın ve kamuoyu ile kurulan güçlü ilişkiler, uzun vadeli yatırımlar ve pazar güveni açısından kritik öneme sahip. Bu tür aksaklıklar, yatırımcılar ve sektörel paydaşlar nezdinde güven zedelenmesine yol açabilir.

Gelecek günler belirleyici olacak

Gazetecilerin bu kararlarını ne kadar sürdüreceği ve Mercedes-Benz Türk ile PR ajansının bu olaya vereceği yanıt, markanın itibar yönetimi açısından belirleyici olacak. Önümüzdeki günlerde şirketin kriz yönetimi ve şeffaf iletişim stratejisi, sektör paydaşları ve yatırımcılar tarafından yakından takip edilecek.

YORUMLAR

s

En az 10 karakter gerekli

Sıradaki haber:

240 milyar TL’lik INRAIL İstanbul Kuzey Demiryolu Geçişi 2030’da tamamlanacak

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez kullanıyoruz. Sitemizi kullanmaya devam ederek bunu kabul etmiş olursunuz.