İstanbul 16°
  • Adana
  • Adıyaman
  • Afyonkarahisar
  • Ağrı
  • Amasya
  • Ankara
  • Antalya
  • Artvin
  • Aydın
  • Balıkesir
  • Bilecik
  • Bingöl
  • Bitlis
  • Bolu
  • Burdur
  • Bursa
  • Çanakkale
  • Çankırı
  • Çorum
  • Denizli
  • Diyarbakır
  • Edirne
  • Elazığ
  • Erzincan
  • Erzurum
  • Eskişehir
  • Gaziantep
  • Giresun
  • Gümüşhane
  • Hakkâri
  • Hatay
  • Isparta
  • Mersin
  • istanbul
  • izmir
  • Kars
  • Kastamonu
  • Kayseri
  • Kırklareli
  • Kırşehir
  • Kocaeli
  • Konya
  • Kütahya
  • Malatya
  • Manisa
  • Kahramanmaraş
  • Mardin
  • Muğla
  • Muş
  • Nevşehir
  • Niğde
  • Ordu
  • Rize
  • Sakarya
  • Samsun
  • Siirt
  • Sinop
  • Sivas
  • Tekirdağ
  • Tokat
  • Trabzon
  • Tunceli
  • Şanlıurfa
  • Uşak
  • Van
  • Yozgat
  • Zonguldak
  • Aksaray
  • Bayburt
  • Karaman
  • Kırıkkale
  • Batman
  • Şırnak
  • Bartın
  • Ardahan
  • Iğdır
  • Yalova
  • Karabük
  • Kilis
  • Osmaniye
  • Düzce
a
  • EmlakNews.com.tr
  • Fuzul Yapı’da projelerin rotasını yatırımcılar çiziyor

Fuzul Yapı’da projelerin rotasını yatırımcılar çiziyor

Evila, Olimpa Rezidans, Kent Neriva, Serrapark Evleri, Kent Ariva, OlimpaAvm, Meva Evleri, Fuzulkent Bizimevler, Olimpa Park Plus ve VadiyakaBaşakşehir gibi projelerde 4 bin konut inşa eden Fuzul Yapı, Başakşehir’in ilk AVM’si Olimpa’nın da kuruculuğunu üstlendi. Bölgeye ilk villave rezidans kavramlarını getiren firma, bölgenin projeler durağı olmasında ve değer kazanmasında önemli bir paya sahip bulunuyor.

500 bin kişilik portföy ile irtibattalar

Yaklaşık 500 bin kişinin bilgisine sahip olduklarını ifade eden Fuzul Yapı Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Eyüp Akbal, iş dünyasında geldikleri noktanın güven, sabır ve teşvikten ibaret olduğunu kaydetti. Binlerce insanın güvenini kazandıklarını ve hiç mahcup olmadıklarını açıklayan Akbal, “Günün ihtiyacına göre müşterilerimiz bizi yeni sektörlere teşvik etti ve bize yol gösterdi. Biz de istekleri doğrultusunda projeler geliştirdik ve öyle devam edeceğiz” diye konuştu.

Proje geliştiren toplumu da yönlendiriyor

Geliştirici olarak bir yerde sosyal değişime öncülük ettiklerini ifade eden Akbal, “Osmanlı’daki bedesten ve hanların yerini AVM’ler aldı. Bunlara yakın olan konutlar adres gösteriliyor ve fiyatı yüksek oluyor. Tariflerde yakınlık önem kazanıyor. İnsanların ihtiyacına önem verirseniz size dönüşü oluyor. Biz de arz ve talebe göre şekilleniyoruz. Zaman zaman anketlerle toplanan verileri analiz ediyoruz. Başakşehir’in ilki olan Olimpa AVM’yi açtığımızdaki profilin eğilimi, giyimi, kuşamı ve tepkileri ile bugünküler inanılmaz farklı. Bunun için ekiplerimiz 1.5 yıl ev ev gezerek araştırma yaptı. Yatırımın şekline buna göre karar verildi” dedi.

Beş yılda 60 bin kişi ev sahibi yapacak

Tüketiciyi dinleyerek yatırımlara yön verdiklerine işaret eden Akbal, orta ve alt kesimde büyük talep olduğunu söyleyerek, “Sene başından beri 5 yıllık süreçte 60 bin kişiyi ev sahibi yapmayı hedefliyorum. Konjonktür en önemli etken. Biz iyi niyetimizi ortaya koyuyoruz” şeklinde konuştu.

Yatırımcıları ile aynı duyguları paylaştıklarını kaydeden Akbal, mikro anlamda çalışarak her ailenin ölçeğini ayrı değerlendirdiklerini ve aynı duyguyu paylaştıklarını belirtti. İletişimin önemine vurgu yapan Akbal, “Her firmanın farklı istekleri ve uzmanlık alanları var. İnsanlara yatırım yapar ve onlara geri harcarsanız kazanmaya başlarsınız. Bu süreç, parayla olacak iş değildir. Emek, güven ve sabır gereklidir. Müşterilerimiz ile komşu olup kendileri ile aynı ortamı paylaşınca güvenleri artıyor. Artık, projelerde 2. nesil oturmaya başladı. Komşuluk ilişkisi gelişti” diyerek prototiplerini çizdi.

Komşuluk ilişkileri çok önemli

Satış ve pazarlamada sosyal hayatın üzerinde durduklarını deklare eden Akbal, güven esaslı ve geçmiş birlikteliği olan insanların bir araya geldiğini kaydetti. Akbal, “Yaşam alanı evin duvarları ile sınırlı değil, çevre ile bağlantılı. Ortamdaki insanların kim olduğunu bilmek herkesin hakkı. Çünkü yaşam kalitenizi komşularınız belirliyor. Kimlerle yaşayacağınıza da siz karar veriyorsunuz. Bizim projelerimizde satışların % 75’i referanslar aracılığı ile oluyor. Büyüyüp dağılmaya gerek yok. İhtiyaca dönük projeler geliştirmek gerek” şeklinde konuştu.

Her projenin bir öncekinden farklı özelliklere sahip olduğunu ve değer artışını tetiklediğini ifade eden Akbal, “Ekonominin büyümesi ve mütekabiliyet ile yabancı yatırımcıdan Başakşehir’in ilgi görmesi ile rakamlar yükseldi. Yapılmaya daha nitelikli projeler kullanıma ve yatırıma uygun geliştirildi. En son Ariva’da yatırımcı 2 yılda %90 değer artışı kazanmış” diye konuşarak sözlerini noktaladı.

Hüseyin Belibağlı/Emlaknews.com.tr

SİZİN İÇİN SEÇTİKLERİMİZ
YORUMLAR

s

En az 10 karakter gerekli

Sıradaki haber:

Fuzul Yapı’da projelerin rotasını yatırımcılar çiziyor

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez kullanıyoruz. Sitemizi kullanmaya devam ederek bunu kabul etmiş olursunuz.