İstanbul 11°
  • Adana
  • Adıyaman
  • Afyonkarahisar
  • Ağrı
  • Amasya
  • Ankara
  • Antalya
  • Artvin
  • Aydın
  • Balıkesir
  • Bilecik
  • Bingöl
  • Bitlis
  • Bolu
  • Burdur
  • Bursa
  • Çanakkale
  • Çankırı
  • Çorum
  • Denizli
  • Diyarbakır
  • Edirne
  • Elazığ
  • Erzincan
  • Erzurum
  • Eskişehir
  • Gaziantep
  • Giresun
  • Gümüşhane
  • Hakkâri
  • Hatay
  • Isparta
  • Mersin
  • istanbul
  • izmir
  • Kars
  • Kastamonu
  • Kayseri
  • Kırklareli
  • Kırşehir
  • Kocaeli
  • Konya
  • Kütahya
  • Malatya
  • Manisa
  • Kahramanmaraş
  • Mardin
  • Muğla
  • Muş
  • Nevşehir
  • Niğde
  • Ordu
  • Rize
  • Sakarya
  • Samsun
  • Siirt
  • Sinop
  • Sivas
  • Tekirdağ
  • Tokat
  • Trabzon
  • Tunceli
  • Şanlıurfa
  • Uşak
  • Van
  • Yozgat
  • Zonguldak
  • Aksaray
  • Bayburt
  • Karaman
  • Kırıkkale
  • Batman
  • Şırnak
  • Bartın
  • Ardahan
  • Iğdır
  • Yalova
  • Karabük
  • Kilis
  • Osmaniye
  • Düzce
a

Accor Türkiye, 2030’a kadar otel sayısını 100’e çıkarmayı hedefliyor

Accor, 2025’i Türkiye’de 12 yeni otel anlaşması ile kapattı. Grup, 2030 hedefi kapsamında ülkedeki otel sayısını 100’e ulaştırmayı planlıyor.

Dünyanın önde gelen konaklama gruplarından Accor, Türkiye’deki büyüme performansını ve uzun vadeli hedeflerini açıkladı. Lüksten ekonomiye uzanan geniş marka portföyüyle Türkiye’de 15 şehirde, 15 marka, 82 otel ve 17 bin 158 oda ile faaliyet gösteren grup, 2025 yılında toplam 12 yeni otel anlaşmasına imza attı. Accor Türkiye’nin 2030 hedefi, ülkedeki otel sayısını 100’e çıkarmak.

2025 performansı: 12 yeni otel anlaşması

Accor Türkiye Premium, Orta Ölçekli ve Ekonomi Markaları Operasyon Başkan Yardımcısı Sinan Köseoğlu, grubun 2025 büyüme ivmesini değerlendirdi. Köseoğlu, yılın ilk yarısında 6, ikinci yarısında 6 olmak üzere toplam 12 yeni proje anlaşması imzalandığını belirtti. Bu projelerle birlikte portföye yaklaşık 1.000 oda eklendi.

2026 hedefi: %25’in üzerinde büyüme

Accor, 2026 yılında yeni imzalanacak proje sayısını 2025’e kıyasla %25’in üzerinde artırmayı hedefliyor. Türkiye’nin, güçlü iç talep ve yıl geneline yayılan uluslararası ziyaretçi ilgisiyle grup içinde stratejik pazar konumunu güçlendirdiği vurgulanıyor.

15 şehirde güçlü ağ, yeni şehirler gündemde

2025’te imzalanan anlaşmalar arasında Diyarbakır, Mersin, Van ve Yalova da yer alıyor. Bu projelerin hayata geçmesiyle Diyarbakır’daki 3’üncü, Van, Yalova ve Mersin’deki ilk Accor otelleri açılmış olacak. Grup, 15 şehirdeki mevcut varlığını genişleterek Türkiye genelinde otel ve hizmet ağını büyütmeyi planlıyor.

Türkiye, Accor için stratejik pazar

Köseoğlu, TÜİK verilerine göre 50 milyar dolara ulaşan turizm gelirlerinin sektöre güçlü bir ivme kazandırdığını belirterek, Türkiye’nin tarih, kültür, gastronomi, sağlık turizmi ve coğrafi konum avantajlarıyla küresel ölçekte cazibesini artırdığını ifade etti. Accor, bu potansiyel doğrultusunda Türkiye’de uzun vadeli ve sürdürülebilir büyüme taahhüdünü sürdürüyor.

Sürdürülebilirlik ve sosyal fayda odaklı büyüme

Accor, çevresel ve toplumsal sorumluluk alanlarında da yatırımlarını sürdürüyor. Grup, AÇEV iş birliğiyle hayata geçirilen “İlk Okul Çantam” projesine destek vererek eğitimde fırsat eşitliğine katkı sağladı. Sürdürülebilirlik tarafında ise tüm otellerde eko-etiket uygulamaları, tek kullanımlık plastiklerin kaldırılması ve gıda atık ölçümü gibi uygulamalar öne çıkıyor.

Net sıfır karbon hedefi

Accor, Paris Anlaşması doğrultusunda 2050’ye kadar net sıfır karbon emisyonu hedefini benimsiyor. Türkiye genelindeki otellerin %80’inden fazlasında tek kullanımlık plastikler kaldırılırken, otellerin %85’i akreditasyon sürecini tamamlamış durumda. Grup, Sürdürülebilir Turizm Sertifikası’nın 3. aşaması için de hazır olduğunu açıkladı.

YORUMLAR

s

En az 10 karakter gerekli

Sıradaki haber:

Luxera GYO, NEW ERA 2030 ile 2026’da İstanbul’da 4 proje

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez kullanıyoruz. Sitemizi kullanmaya devam ederek bunu kabul etmiş olursunuz.