İstanbul 16°
  • Adana
  • Adıyaman
  • Afyonkarahisar
  • Ağrı
  • Amasya
  • Ankara
  • Antalya
  • Artvin
  • Aydın
  • Balıkesir
  • Bilecik
  • Bingöl
  • Bitlis
  • Bolu
  • Burdur
  • Bursa
  • Çanakkale
  • Çankırı
  • Çorum
  • Denizli
  • Diyarbakır
  • Edirne
  • Elazığ
  • Erzincan
  • Erzurum
  • Eskişehir
  • Gaziantep
  • Giresun
  • Gümüşhane
  • Hakkâri
  • Hatay
  • Isparta
  • Mersin
  • istanbul
  • izmir
  • Kars
  • Kastamonu
  • Kayseri
  • Kırklareli
  • Kırşehir
  • Kocaeli
  • Konya
  • Kütahya
  • Malatya
  • Manisa
  • Kahramanmaraş
  • Mardin
  • Muğla
  • Muş
  • Nevşehir
  • Niğde
  • Ordu
  • Rize
  • Sakarya
  • Samsun
  • Siirt
  • Sinop
  • Sivas
  • Tekirdağ
  • Tokat
  • Trabzon
  • Tunceli
  • Şanlıurfa
  • Uşak
  • Van
  • Yozgat
  • Zonguldak
  • Aksaray
  • Bayburt
  • Karaman
  • Kırıkkale
  • Batman
  • Şırnak
  • Bartın
  • Ardahan
  • Iğdır
  • Yalova
  • Karabük
  • Kilis
  • Osmaniye
  • Düzce
a

TOKİ ile ilgili her şey artık 'Alo TOKİ'de

Başbakanlık Toplu Konut İdaresi Başkanlığı (TOKİ) yeni bir uygulamaya imza attı. TOKİ’nin projeleri ve başvuru koşulları ile kentsel dönüşüm gibi konularda bilgi sahibi olmak isteyen vatandaşlar artık 444 86 54 (444 TOKİ) numaralı ‘Alo TOKİ’ hattından bilgi alabilecek.

Hafta sonu da hizmet veriyor

TOKİ Başkanı Ergün Turan, öncü uygulamalarda sektöre öncü olmaya devam ettiklerini belirterek hizmete açılan Alo TOKİ çağrı merkezi ile vatandaşların tüm sorularına yanıt verdiklerini söyledi. Alo TOKİ hattının hafta sonu da hizmet verdiğini açıklayan Turan, bu hat ile vatandaşı konut sahipliği konusunda bilgilendirip tüm sorularını yanıtladıklarını ifade etti. TOKİ’nin yeni projeleri, başvuru koşulları, konut teslimi, site yönetim hizmetleri, kentsel dönüşüm uygulamaları, kamulaştırma gibi merak edilen tüm soruların bu merkezce yanıtlandığını kaydeden Turan,  hattın hafta içi 08.30-20.00, hafta sonu 09.00-18.00 saatlerinde hizmet verdiğini belirtti.

İleri teknoloji eğitimli personel

TOKİ İstanbul hizmet binasında Destek Hizmetleri Dairesi Başkanlığı bünyesinde oluşturulan çağrı merkezinde en yeni donanım ve yazılımın kullanıldığını vurgulayana Başkan Turan, merkezde çalışan personelin de özel bir eğitimden geçtiğine dikkat çekti. TOKİ Çağrı Merkezi'nde, talep, şikayet ve soruları kayıt altına alarak ölçüm ve raporlamada profesyonel bir işletim sistemi uyguladıklarını da sözlerine ekledi.

 

SİZİN İÇİN SEÇTİKLERİMİZ
YORUMLAR

s

En az 10 karakter gerekli

Sıradaki haber:

TOKİ ile ilgili her şey artık 'Alo TOKİ'de

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez kullanıyoruz. Sitemizi kullanmaya devam ederek bunu kabul etmiş olursunuz.