Yataş, yeni markası Divanev’i Furniture İstanbul’da tanıttı

Yataş Grup yeni markaları Divanev ve Divanuykusu’nu 8 Kasım tarihinde CNR EXPO’da düzenlenen Furniture İstanbul Fuarı’nda düzenlediği bir toplantıyla tanıttı.

Mobilya, yatak ve ev tekstili sektörünün yenilikçi markası Yataş Grup, yeni markaları Divanev ve Divanuykusu’nu Furniture İstanbul Fuarı’nda gerçekleştirdiği bir toplantıyla tanıttı. Yataş Grup’un mobilya, uyku ve dekorasyon ürünlerindeki deneyimini yansıtan Divanev ve Duvanuykusu, gerek tasarım ve kalite gerekse ürün çeşitliliği açısından büyük beğeni topladı.

“Hem çeşit hem fiyat aralığı olarak geniş bir hedef kitleye hitap edeceğiz”

43 yıldır mobilya sektöründe kalitenin, güvenin, tasarım ve çeşitliliğin adı olan Yataş Grup olarak daha geniş kitlelere hitap etme amacıyla uzun süredir yeni bir marka arayışı içinde olduklarını söyleyen Yataş Grup CEO’su Nuri Öztaşkın, Türkiye’nin köklü markalarından Divan’ı bu nedenle satın aldıklarını belirtti. Satın almanın ardından heyecanla çalışmalara başladıklarını anlatan Öztaşkın, sözlerini şöyle sürdürdü: “Uzun süren araştırmalar, yoğun mesailer ardından bugün çalışmalarımızın meyvesini sizlere sunuyoruz. İki yeni markayla yola çıkıyoruz: Divanev ve Divanuykusu… Divanev, tasarım ve tarz açısından önemli bir çeşitliliğe sahip. Ürün yelpazesinde mobilya, halı, aydınlatma ve aksesuarlar bulunuyor. Modern ve geleneksel tarzın sentezi diyebileceğimiz markamızda, genç odası gibi ürün gruplarını da sunacağız. Divanuykusu ise Yataş uykusu kalitesinden ödün vermeyen bir marka olacak. Ayrıca tüketicilere beyaz ve renkli ev tekstili ürünlerini de sunacak. Her iki markamızla da hem çeşit hem de fiyat aralığı olarak geniş bir hedef kitleye hitap edeceğiz.”

Öztaşkın, Divanev koleksiyonlarını oluştururken tasarım alanında dünyadaki saygın isimlerden danışmanlık hizmeti aldıklarını, yurt içi ve yurtdışından önemli tasarım ofisleriyle işbirliği yaptıklarını da ifade etti.

Divanev’e iki yılda 65 milyon TL yatırım

Yataş Grup Genel Müdürü Nevzat Yıldız, son iki yılda üretim tesislerine yaptıkları 100 milyon TL’nin üzerindeki yatırım nedeniyle Divanev ve Divanuykusu için ek bir yatırıma ihtiyaç duymadıklarının altını çizdi. Divanev ürünlerinin yüzde 80’inden fazlasını kendi tesislerinde üreteceklerini söyleyen Yıldız,bu yılın sonuna kadar ürün, tasarım, Ar-Ge, üretim hazırlık için 25 milyon TL, 2019 yılında ise tüm faaliyetler için 40 milyon TL bir yatırım hedefleri olduğunu belirtti. Divanev markasının istihdama da önemli bir katkı sağlayacağını hatırlatan Yıldız, “Merkez çalışan, satış noktaları ve iş ortaklarımızla birlikte 2019 yılında 3000’e yakın yeni istihdam yaratmayı planlıyoruz” diye konuştu.

Divanev yurtiçinde franchise ile büyüyecek

Divanev’in ilk mağazasının Mart 2019’da açılacağını söyleyen Yıldız, yılsonuna kadar 100 satış noktasına ulaşmayı hedeflediklerinin altını çizdi. Hem dekorasyon hem de uyku ürünlerinin satılacağı Divanev mağazaları ortalama 2 bin m2 olacağını belirten Yıldız, sözlerini şöyle sürdürdü: “Öncelikli olarak Türkiye genelinde güçlü bir bayilik ağı oluşturmayı, yurt dışında ise 2019’un ikinci döneminden sonra bayilik vermeyi planlıyoruz. Planlarımız daha çok franchise ile büyümek ve Türkiye’nin her ilinde mağazalaşmak yönünde… 2019 yılında Divan markasıyla 200 milyon TL’lik bir ciro hedefimiz bulunuyor. En büyük hedefimiz ise Divanev’in beş yıl içinde Türkiye’nin ilk 5 markası arasında yer alması…”

Benzer İçerikler

Yorum Yap

Yorumlar 0

Ajanda

Tümünü Gör

Çok Okunan Haberler