The Luxury Network markalarını İstanbul’da buluşturacak

Uluslararası pazarlama ve lobi şirketi The Luxury Network, dünyanın en büyük lüks markalarının üye olduğu özel bir kulüp.

Markalar arasında yeni işbirlikleri oluşturan The Luxury Network, ülkeler birbirine bağlanarak yeni ticari köprüler kuruyor. Türkiye İhracatçılar Meclisi'nin (TİM) himayesinde Türkiye ekonomisine katkı sağlamak için 26-27 Nisan tarihlerinde Lüks Network Zirvesi düzenleniyor.

Çırağan Sarayı'nda yapılacak

The Luxury Network Türkiye Yöneticisi Erdem Akçıl, markanın ekosisteminde bulunan markaların ve bu markaların en güçlü ve zengin müşterilerinin İstanbul'a davet edilip Türkiye'nin katma değerli ihracatına katkı sağlanmasının hedeflendiğini söylüyor. Zirve, 'Lüksün Yeni Sınırları ve Küresel İşbirlikleri' temasıyla Çırağan Sarayı'nda gerçekleşecek.

Türkiye katma değerli ürün ve servisleri ile moda, turizm ve lüks ürünler pazarında sesini daha yüksek duyuracak. Türkiye, lüks ekonomisinin iştah açan pastasından pay almak için lobi yapacak. Erdem Akçıl, Türkiye'nin 1,5 milyar insana ve 20 trilyon dolarlık bir ekonomiye sadece dört saatlik uçuş mesafesi kadar yakın olduğunu, lüksün anavatanı Avrupa ile lüksün yeni yatırımcısı ve alıcısı Ortadoğu arasında köprü işlevi gördüğünü vurguluyor.

The Luxury Network Türkiye Ofisi tarafından İstanbul'da gerçekleştirilecek zirvede, kuruluşun 34 ülkede bulunan global ofisleri vasıtasıyla Türkiye'ye moda, mücevher, sanat, yatçılık, turizm ve lüks perakende gibi sektörlerden üst düzey temsilciler katılacak. Türk markaları için küresel işbirliği fırsatları oluşacak. Türkiye'nin gelişen hazır giyim perakende pazarı ve lüks segmentine odaklanan markaları dikkate alındığında gelecekte önü açık olacak.

Potansiyel alanlardan biri de yatçılık. Türkiye'nin lüks yat ihracatının 2018 yılında yüzde 50 artışla 180 milyon doları bulması gelecek açısından umut vaat ediyor.

Ekonomist

Benzer İçerikler

Yorum Yap

Yorumlar 0

Ajanda

Tümünü Gör

Çok Okunan Haberler