Tekzen imaj tazeledi

Sonbahara yeni sloganı ve hazırladığı reklam filmi ile hızlı bir giriş yapan Tekzen, tüketiciye ‘Sen yeter ki iste’ sloganı ile ulaşıyor.

Yüzde 100 yerli sermayeli yapı market zinciri Tekzen, bir yandan mağaza sayısını artırmaya ve mevcut mağazalarını yenilemeye devam ederken öte yandan yeni reklam filmi ve sloganıyla imaj tazeledi. Tekzen’in yayına verilen yen reklam filmimde ‘Sen yeter ki iste’ ve ‘Evin için ne istersen Tekzen’de’ sloganları öne çıkıyor.

basliksiz-2

‘Kendin yap trendine destek veriyoruz’

Tekzen Pazarlama Müdürü Mehmet Cem Kızılkaya, yapı market sektörünün dinamiği yüksek, hızlı büyüyen bir sektör olduğunu belirterek “İnsanlar artık kendi yaşam alanlarını kendileri yenilemek, güzelleştirmek, onarmak istiyor. Biz de ‘kendin yap’ trendine, sunduğumuz ürünlerle destek veriyoruz” dedi. Tekzen’in 53 ilde 113 mağazası ve 214 bin metrekare satış alanıyla Türkiye’nin en yaygın dağıtım ağına sahip yapı market zinciri olduğunu söyleyen Kızılkaya, yaklaşık 3000 çalışanla, yılda 10 milyon müşteriye hizmet verdiklerini kaydetti.

Mağaza sayısını yılsonuna kadar 117’ye çıkaracak

Mağaza sayısını 2016 yılı sonuna kadar 117’ye çıkarmayı hedeflediklerini anlatan Kızılkaya, 2016 yılı içerisinde yüzde 17 büyüme ile Türkiye ve perakende trendlerinin üzerinde bir büyüme gerçekleştirdiklerini açıkladı.

Benzer İçerikler

Yorum Yap

Yorumlar 0

Ajanda

Tümünü Gör

Çok Okunan Haberler