Saroz Gayrimenkul Wish More’la yerli otel markası olacak

İnşaat, tekstil ve kuyumculuk sektörlerinde yatırmaları bulunan Özkök Ailesi, Wish More markasıyla otelcilik işine de girdi.

Terör olayları ve darbe girişimi nedeniyle daralan turizm sektörü, tüm olumsuzluklara rağmen yatırımcıların ilgisini çekmeye devam ediyor. Bugüne kadar inşaat, tekstil ve kuyumculuk sektörlerine yatırım yapan Özkök Ailesi de Wish More markasıyla turizm sektörüne girdi.

Kuyumculuk ve tekstil sektörlerinde yatırımları bulunan Abdullah, Cem ve Can Özkök kardeşlerin girişimciliğiyle kurulan Saroz Gayrimenkul’ün ilk yatırımı Bayrampaşa'daki Wish More Hotel oldu. Üç kardeş, önümüzdeki dönemde sıra inşaat sektörüne yönelik de yatırım yapmayı planlıyor. Yerli otel zinciri markası yaratma hedefiyle yola çıkan aile, ilk otelini geçen yıl Bayrampaşa'da açtı.

2020 yılma kadar 500 milyon TL yatırım yapılarak İstanbul'da iki yeni otel daha açılması planlanıyor. Ardından yurtdışına da yatırım yapılması hedefleniyor.

2016 yılında Saroz Gayrimenkul çatısı altında ilk otelini 120 milyon TL yatırımla Bayrampaşa'da açan aile, 2020 yılına kadar 500 milyon TL'lik yatırımla Şişli ve Harbiye'de iki yeni otel daha açmayı planlıyor.

Hedef yurtdışı olacak

Şirketin hedefi sektörde uluslararası tanınırlığı olan yerli bir marka yaratmak. Yurtiçi yapılanmayı tamamladıktan sonra yurtdışına açılmayı planladıklarını söyleyen Wish More Hotel İstanbul Genel Müdürü Erkan Akkurt, yurtdışı hedefleri arasında Avrupa ülkeleri ve ABD olduğunu belirtiyor.

Markanın ikinci oteli Şişli'de Halaskargazi Caddesi üzerinde yapılıyor. İnşaatı başlayan Şişli'deki otelin iki yıl içinde hizmete girmesi planlanıyor.

Üçüncü otelin ise Harbiye'de açılması planlanıyor. Harbiye'deki otel için de arsanın hazır olduğunu belirten Erkan Akkurt, "Biz turizmdeki sorunlara rağmen sektörün geleceğine inanıyoruz. Bu nedenle yatırımlarımıza hız kesmeden devam edeceğiz" diye konuşuyor.

Wish More, otelcilik sektöründe zincir bir marka olarak büyümeyi ve erişilebilir lüks sınıfında yenilikçi iş uygulamaları ile rakiplerinden ayrışmayı hedefliyor.

Doluluk yüzde 60

Şirketin Bayrampaşa'da 120 milyon TL'ye mal olan ilk oteli turizm sektöründeki sıkıntılara rağmen yüzde 60 doluluğa ulaştı. Bayrampaşa'nın hızla gelişen bir bölge olduğuna dikkat çeken Erkan Akkurt, konuşmasına şöyle devam ediyor:

"Otelin bulunduğu lokasyon Kocatepe metro istasyonuna çok yakın. Taksim ve Tarihi Yarımada gibi kentin tarihi bölgelerine, Atatürk Havalimanı'na, fuar merkezine, Maslak ve Şişli gibi iş merkezlerine kolay ulaşım imkanı var.

Ayrca son dönemde bir eksen kayması var sektörde. Turistler riskli gördükleri Sultanahmet gibi bölgelerde kalmak yerine daha uzakta kalıp oraları ziyaret etmek istiyor. Bu durumda bizi tercih ediyorlar."

Ayşegül Sakarya Pehlivan/Ekonomist

Benzer İçerikler

Yorum Yap

Yorumlar 0

Ajanda

Tümünü Gör

Çok Okunan Haberler