Philips TV trendleri belirliyor

Günümüzde klasik kalın kenarlı, tüplü televizyonlar yerini incecik tasarımlarıyla göze çarpan zarif modellere bıraktı.

Yaklaşık 100 yıl önce ilk üretilen televizyondan bugüne, televizyon tasarımlarında yaşanan değişimler epey şaşırtıcı noktalara ulaştı. Günümüzde yalnızca vintage meraklılarının koleksiyonlarında görebileceğimiz klasik kalın kenarlı, tüplü televizyonlar yerini incecik tasarımlarıyla göze çarpan zarif modellere bıraktı.

“Ev” konseptinin daha keyifli, daha şık ve daha rahatlatıcı olmasının ön plana çıktığı son yıllarda televizyonlar da o evlere yakışır hale gelmek için büyük değişimlerden geçti. Bir eğlence objesi olmaktan çıkan televizyonlar inanılmaz şıklıktaki ve zarafetteki mimari tasarımlarıyla göz dolduruyor. Kumandaları ve sehpaları da en az televizyonun kendisi kadar önemli.

Popüler ve minimalist Avrupa çizgileri televizyonda ön planda

Gelişen televizyon modelleri ve aksesuarlarıyla ilgili yaptığı dikkat çekici konuşmada minimalist çizgilerin altını çizen Philips TV Baş Tasarımcısı Rod White konuyla ilgili gelişmeleri ‘’Üreticilerimiz artık en az televizyonlar kadar sehpalarına ve kumandalara da odaklanıyor. Popüler ve minimalist Avrupa çizgileriyle her türlü iç mekana uyum sağlayabilecek şık aksesuarlar üretiyoruz. Mükemmel sonuca ulaşabilmek için farklı sektörlerden üreticilerle çalışıyoruz. Geçtiğimiz sene İskandinav tasarım efsanesi Georg Jensen’le başladığımız çalışma bunun güzel bir örneği.’’ sözleriyle ifade etti.

İç mekanlara farklılık katan çizgiler

Amaç artık gösterişten uzak, zarif ve şık çizgilerle tasarlanmış doğal objelerle iç mekanları güzelleştirmek ve fark yaratmak. Üreticiler tüm bu noktalara değinirken müşterisini ugun fiyatlı ürünlerle buluşturmayı da esas alıyor. Farklı segmentlerdeki tüketicilere aynı kalitede ürünler sunmak için büyük emek harcadıklarını vurgulayan Rod White ‘‘Yıllık ürün yelpazemizde giriş fiyatından tutun da en üst segment, premium modellere kadar birçok farklı ürün bulunuyor.

Biz yalnızca en üst segmentteki tüketiciyi hedefleyen ve onlara en üst düzey kalite ve tasarımda ürünler üreten bir marka olmak istemiyoruz. Bu da farklı tüketici segmentlerine uygun aynı benzersiz kalite ve tasarıma sahip ürünler geliştirmemizi gerektiriyor‘‘ cümleleriyle Philips’in bu konuda gösterdiği hassasiyetin altını çiziyor.

Benzer İçerikler

Yorum Yap

Yorumlar 0

Ajanda

Tümünü Gör

Çok Okunan Haberler