İstanbul 18°
  • Adana
  • Adıyaman
  • Afyonkarahisar
  • Ağrı
  • Amasya
  • Ankara
  • Antalya
  • Artvin
  • Aydın
  • Balıkesir
  • Bilecik
  • Bingöl
  • Bitlis
  • Bolu
  • Burdur
  • Bursa
  • Çanakkale
  • Çankırı
  • Çorum
  • Denizli
  • Diyarbakır
  • Edirne
  • Elazığ
  • Erzincan
  • Erzurum
  • Eskişehir
  • Gaziantep
  • Giresun
  • Gümüşhane
  • Hakkâri
  • Hatay
  • Isparta
  • Mersin
  • istanbul
  • izmir
  • Kars
  • Kastamonu
  • Kayseri
  • Kırklareli
  • Kırşehir
  • Kocaeli
  • Konya
  • Kütahya
  • Malatya
  • Manisa
  • Kahramanmaraş
  • Mardin
  • Muğla
  • Muş
  • Nevşehir
  • Niğde
  • Ordu
  • Rize
  • Sakarya
  • Samsun
  • Siirt
  • Sinop
  • Sivas
  • Tekirdağ
  • Tokat
  • Trabzon
  • Tunceli
  • Şanlıurfa
  • Uşak
  • Van
  • Yozgat
  • Zonguldak
  • Aksaray
  • Bayburt
  • Karaman
  • Kırıkkale
  • Batman
  • Şırnak
  • Bartın
  • Ardahan
  • Iğdır
  • Yalova
  • Karabük
  • Kilis
  • Osmaniye
  • Düzce
a
  • EmlakNews.com.tr
  • Outlet AVM’ye talep azalmıyor, tüketici uygun fiyat peşinde

Outlet AVM’ye talep azalmıyor, tüketici uygun fiyat peşinde

Venezia Mega Outlet Yönetim Direktörü Oğuz Isıgöllü, outlet AVM’lerin tüketici gözünde kaliteli ve avantajlı alışverişin adresi olarak yer ettiğini vurgularken, online alışverişin yükselmesinin dahi outletlere talebi azaltmadığını belirtti.

Sezon ortası indirimleri, perakende sektörünün tüm satış kanallarında bir hareketlilik sağlarken, outlet AVM’lerdeki alışveriş yoğunluğu da artarak devam ediyor. Outlet kültürünün yıllar içinde yerleşmesiyle alışveriş alışkanlıkları değişirken, kalite ve uygun fiyatı bir arada bulmak isteyen tüketiciler için outlet AVM’ler değişmeyen adres olmayı sürdürüyor.

“Sepet ortalamasında %45’lik artış bekleniyor”

Dünyaca ünlü markaların outlet mağazalarını Venedik Mimarisi’nin eşsiz atmosferinde ziyaretçileriyle buluşturan Venezia Mega Outlet’in Yönetim Direktörü Oğuz Isıgöllü, outlet AVM algısı konusunda tüketicinin gözünde yaşanan olumlu değişmenin sepet ortalamasına da yansıdığını ifade etti.

Isıgöllü; “Outlet AVM’ler markaların hem yeni sezon hem de sezon sonu ürünlerine indirimli fiyatlarla sahip olabileceğiniz alışveriş noktaları olarak sadık bir müşteri kitlesine sahip. Sezon ortası indirimlerin başlaması, tüketicinin uygun fiyatlarla alışveriş yapmak üzere outlet AVM’leri tercih etme alışkanlığını değiştirmiyor. Hem İstanbullu hem de yurt dışından gelen ziyaretçilerimizin Venezia Mega Outlet’e olan ilgisi sonbahar indirimlerinin başladığı dönemde de yoğun olarak devam ediyor. Ekim ayı ile birlikte sepet ortalamasında bu yıl %45 artış bekliyoruz. Bu artışta turistlerin payı da yadsınamaz” dedi.

“Cirosal olarak dünya sıralamasına giren markalarımız var”

Venezia Mega Outlet’in bünyesinde yer alan yerli ve yabancı markalarla oldukça zengin bir ürün çeşitliliği sunarak fark yarattığının altını çizen Isıgöllü; “Giyimden kozmetiğe, teknolojiden ev yaşam kategorisine kadar Türkiye’nin ve dünyanın en popüler markalarını outlet avantajlarıyla sunuyoruz. Global firmaların ciro ve metrekare verimliliği alanında dünya sıralamasına giren outlet mağazalarına ev sahipliği yapıyoruz. LC Waikiki’nin dünyadaki en büyük mağazası yine Venezia Mega Outlet’te bulunuyor. Ürün çeşitliliği ve kaliteyi birlikte sunmaya odaklanan vizyonumuz bize olumlu bir şekilde geri dönüyor” dedi.

Yıl boyunca düzenlediği festivaller ve etkinliklerle aktif bir programa sahip olan Venezia Mega Outlet, gelenekselleşen İndirim Panayırları ve küçük esnafı vatandaşla buluşturan Çarşı Pazar katı ile hem ziyaretçilerinin beklenti ve ihtiyaçlarına cevap vermeyi hem perakende sektörünü canlandırmayı öncelikleri arasına yerleştiriyor.

SİZİN İÇİN SEÇTİKLERİMİZ
YORUMLAR

s

En az 10 karakter gerekli

Sıradaki haber:

Outlet AVM’ye talep azalmıyor, tüketici uygun fiyat peşinde

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez kullanıyoruz. Sitemizi kullanmaya devam ederek bunu kabul etmiş olursunuz.