İstanbul 16°
  • Adana
  • Adıyaman
  • Afyonkarahisar
  • Ağrı
  • Amasya
  • Ankara
  • Antalya
  • Artvin
  • Aydın
  • Balıkesir
  • Bilecik
  • Bingöl
  • Bitlis
  • Bolu
  • Burdur
  • Bursa
  • Çanakkale
  • Çankırı
  • Çorum
  • Denizli
  • Diyarbakır
  • Edirne
  • Elazığ
  • Erzincan
  • Erzurum
  • Eskişehir
  • Gaziantep
  • Giresun
  • Gümüşhane
  • Hakkâri
  • Hatay
  • Isparta
  • Mersin
  • istanbul
  • izmir
  • Kars
  • Kastamonu
  • Kayseri
  • Kırklareli
  • Kırşehir
  • Kocaeli
  • Konya
  • Kütahya
  • Malatya
  • Manisa
  • Kahramanmaraş
  • Mardin
  • Muğla
  • Muş
  • Nevşehir
  • Niğde
  • Ordu
  • Rize
  • Sakarya
  • Samsun
  • Siirt
  • Sinop
  • Sivas
  • Tekirdağ
  • Tokat
  • Trabzon
  • Tunceli
  • Şanlıurfa
  • Uşak
  • Van
  • Yozgat
  • Zonguldak
  • Aksaray
  • Bayburt
  • Karaman
  • Kırıkkale
  • Batman
  • Şırnak
  • Bartın
  • Ardahan
  • Iğdır
  • Yalova
  • Karabük
  • Kilis
  • Osmaniye
  • Düzce
a

Lüks mobilya siparişleri coronavirüs hapsinde arttı

Türkiye’den farklı coğrafyalardaki 60’ın üzerinde ülkeye lüks mobilya satışı gerçekleştiren Luxury Line, yoğunluklu olarak Orta Doğu, Arap Yarımadası ve Kuzey Afrika’daki müşterilerinin siparişlerini internet üzerinden alıp, ürünleri adreslerine teslim ediyor.

Ziyaretler azaldı

“Özellikle son birkaç haftadır MASKO ve Tuzla Mağazalarımıza gelen yabancı ziyaretçi sayımız hissedilir şekilde azaldı” diyen Luxury Line Mobilya Kurucu Ortağı ve Genel Müdürü Ahmet Ekmen, buna karşılık internet mağazalarının ve sosyal medya hesaplarının yurt dışı ziyaret sayılarında önemli bir artış yaşandığını ifade etti.

Arap coğrafyası etkili

Ekmen açıklamasında “İstanbul’a gelemeyen özellikle Arap coğrafyasındaki müşterilerimiz, satın almayı istedikleri ürünleri internet sitemizden seçip, buradaki tanıdıklarını mağazamıza yönlendirerek, ürünleri yerinde gördürüyor. Ardından da alışverişini online gerçekleştiriyor” dedi.

Sosyal medya hesapları üzerinden aylık 20 milyon insana göründüklerinin bilgisini paylaşan Ahmet Ekmen, bunların yarıdan fazlasının yurt dışındaki potansiyel müşteriler olduğunu söyledi.

Krizlerden fırsat doğuyor

Ekmen, “Türk Mobilya Sektörü’nün yurt dışına yönelik ticaret atağı, salgın dolayısıyla kısmen yavaşlama gösterse de sonuçta bu geçici bir durum. Yaşanan her kriz, sektörümüz için yeni fırsatlar doğuruyor. Örneğin, aralarında tedarikçilerimizin de olduğu pek çok üretici firma, inşaat sektöründeki yavaşlama sonrası çıkışı ihracatta buldu. Üreticiler aynı zamanda ihracatçı oldu. Şimdi yaşanan bu salgın sonrası ise mobilya sektöründe online ihracat artışa geçmeye başladı. Teknik altyapısı uygun olan bizim gibi markalar, virüsün neden olduğu olumsuzlukları, internet satışlarıyla önemli ölçüde bertaraf edebiliyor” dedi.

SİZİN İÇİN SEÇTİKLERİMİZ
YORUMLAR

s

En az 10 karakter gerekli

Sıradaki haber:

Lüks mobilya siparişleri coronavirüs hapsinde arttı

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez kullanıyoruz. Sitemizi kullanmaya devam ederek bunu kabul etmiş olursunuz.