İstanbul 16°
  • Adana
  • Adıyaman
  • Afyonkarahisar
  • Ağrı
  • Amasya
  • Ankara
  • Antalya
  • Artvin
  • Aydın
  • Balıkesir
  • Bilecik
  • Bingöl
  • Bitlis
  • Bolu
  • Burdur
  • Bursa
  • Çanakkale
  • Çankırı
  • Çorum
  • Denizli
  • Diyarbakır
  • Edirne
  • Elazığ
  • Erzincan
  • Erzurum
  • Eskişehir
  • Gaziantep
  • Giresun
  • Gümüşhane
  • Hakkâri
  • Hatay
  • Isparta
  • Mersin
  • istanbul
  • izmir
  • Kars
  • Kastamonu
  • Kayseri
  • Kırklareli
  • Kırşehir
  • Kocaeli
  • Konya
  • Kütahya
  • Malatya
  • Manisa
  • Kahramanmaraş
  • Mardin
  • Muğla
  • Muş
  • Nevşehir
  • Niğde
  • Ordu
  • Rize
  • Sakarya
  • Samsun
  • Siirt
  • Sinop
  • Sivas
  • Tekirdağ
  • Tokat
  • Trabzon
  • Tunceli
  • Şanlıurfa
  • Uşak
  • Van
  • Yozgat
  • Zonguldak
  • Aksaray
  • Bayburt
  • Karaman
  • Kırıkkale
  • Batman
  • Şırnak
  • Bartın
  • Ardahan
  • Iğdır
  • Yalova
  • Karabük
  • Kilis
  • Osmaniye
  • Düzce
a
  • EmlakNews.com.tr
  • Görsel dünyada kadın olmayı yeniden ve nasıl kurgularız?

Görsel dünyada kadın olmayı yeniden ve nasıl kurgularız?

Kadının toplumdaki sosyal rolünün güçlendirilmesi adına, fırsat eşitliği bilincinin ülkemizde oluşturulması çok önemli. Son dönemde bu alanda büyük çoğunluğu yanlış söylevleri değiştirmeye odaklanan pek çok çalışma yapılıyor.

Gayrimenkul ve inşaat sektöründe çalışan kadınları desteklemek üzere yola çıkan Gayrimenkulde Kadın Liderler Platformu (GKLP) ve Marketing Türkiye işbirliği ile 27 Kasım’da 09:00-13:00 saatleri arasında DOTkanyon’da düzenlenecek Görsel dünyada kadın olmak etkinliği; yeni bir bakış açısıyla zihnimizin kelimelerle değil imgelerle düşündüğüne dikkat çekiyor ve değiştirilmesi gerekenin kadınla ilgili kullandığımız imgeler ve benzetmeler olduğuna işaret ediyor. Görsel dünyada kadın olmak etkinliği uzman alanlarında dünya genelinde söz sahibi uzman konuşmacıları ile dikkatleri çekiyor.


Konuşmacılar ve konu başlıkları şöyle:

1. Pazarlama stratejileri ve marka yönetimi uzmanı Akan Abdula ‘Dijital dünyada kadınlara yönelik görsel kodlar’,
2. Türkiye’de geniş kitlelere, psikolojinin insan ihtiyaçları ve iş hayatının problemleri için bir çözüm olduğunu gösteren Prof.Dr. Acar Baltaş ‘Kadınların yönettiği bir dünyada yaşamak’,
3. Türkiye’de nöro pazarlama denilince akla gelen en önemli uzman Yener Girişken ‘Kadınlara etki eden görsel dünya’,
4. Liderlik ve yönetim becerileri, müzakere ve çatışma yönetimi ve strateji konularında eğitim ve konferanslar düzenleyen Yönetişim Düşünürü Fazıl Oral’dan ‘Yaratıcılık&Liderlik’,
5. Türkiye’ye ilham ve cesaret veren 48 kadından biri olarak seçilen Gayrimenkulde Kadın Liderler Platformu (GKLP) Başkanı Av.Pınar Ersin Kollu ‘Bu cesareti nereden buldum?’
6. Gazeteci Yazar Günseli Özen’in moderatörlüğünde ‘Bizi etkileyen, düşünmeye sevk eden ve harekete geçiren algoritmaları yeniden nasıl kodlarız ve değiştiririz?’

27 Kasım 2018, Salı
09:00-13:00
DOTkanyon, Esentepe Mahallesi, Kanyon AVM No:185 D:185, Şişli/İstanbul

SİZİN İÇİN SEÇTİKLERİMİZ
YORUMLAR

s

En az 10 karakter gerekli

Sıradaki haber:

Görsel dünyada kadın olmayı yeniden ve nasıl kurgularız?

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez kullanıyoruz. Sitemizi kullanmaya devam ederek bunu kabul etmiş olursunuz.