Alışveriş alışkanlıkları değişti AVC’ler in AVM’ler out oldu

Agency Gayrimenkul’ün kurucularından Gül Gül , Türkiye’de değişen alışveriş alışkanlıkları ile artık AVC’lerin AVM’lerden daha fazla ilgi gördüğünü söyledi.

Akkoza AVC, Arterium Cadde ve 3. Cadde gibi açık alışveriş cadde projelerini hayata geçiren Agency Gayrimenkul’ün kurucularından Gül Gül, alışveriş caddelerinin (AVC) geleneksel pazar anlayışını alışveriş merkezi tarzıyla birleştirdiğini belirterek bu yüzden AVC’lerdeki mağazaların alışveriş merkezlerine (AVM) oranla daha çok ilgi görmeye başladığını kaydetti.

‘Kapalı alanda zaman geçirmek zor’

gul-gul

AVC’lerin de tıpkı AVM’lerde olduğu gibi mağazaları organize bir şekilde tüketicinin önüne serdiğini anlatan Gül, AVC’lerde kapalı alanda zaman geçirmek zorunda kalmayan tüketicinin, aynı zamanda rahat bir şekilde alışveriş yapabildiğine dikkat çekti. Yoğun iş yaşamında yorulan insanların, boş zamanlarını açık havada geçirmek istediklerini ifade eden Gül, AVM’lerin kapalı alanlar olmasının insanları zorladığına ve bunalttığına işaret etti.

‘AVC’ler bize pazarı hatırlatıyor’

Bu noktada AVC’lerin bir adım öne çıktığını dile getiren Gül, “Alışveriş caddeleri ferahlığı ve organize yapısıyla insanları rahatlatıyor. Ayrıca AVC’ler geleneksel pazar kimliğini bizlere hatırlatıyor” dedi. Özellikle Garanti Koza tarafından hayata geçirilen Akkoza Alışveriş Caddesi projesinin kendisini çok heyecanlandırdığını anlatan Gül Gül, “Mimarisi, seçkin markaları, konumu ve sosyal yaşama katkısıyla Akkoza’nın alışveriş caddesi konseptinin en öncülerinden biri olduğunu düşünüyorum” diye konuştu.

Benzer İçerikler

Yorum Yap

Yorumlar 0

Ajanda

Tümünü Gör

Çok Okunan Haberler