İstanbul 16°
  • Adana
  • Adıyaman
  • Afyonkarahisar
  • Ağrı
  • Amasya
  • Ankara
  • Antalya
  • Artvin
  • Aydın
  • Balıkesir
  • Bilecik
  • Bingöl
  • Bitlis
  • Bolu
  • Burdur
  • Bursa
  • Çanakkale
  • Çankırı
  • Çorum
  • Denizli
  • Diyarbakır
  • Edirne
  • Elazığ
  • Erzincan
  • Erzurum
  • Eskişehir
  • Gaziantep
  • Giresun
  • Gümüşhane
  • Hakkâri
  • Hatay
  • Isparta
  • Mersin
  • istanbul
  • izmir
  • Kars
  • Kastamonu
  • Kayseri
  • Kırklareli
  • Kırşehir
  • Kocaeli
  • Konya
  • Kütahya
  • Malatya
  • Manisa
  • Kahramanmaraş
  • Mardin
  • Muğla
  • Muş
  • Nevşehir
  • Niğde
  • Ordu
  • Rize
  • Sakarya
  • Samsun
  • Siirt
  • Sinop
  • Sivas
  • Tekirdağ
  • Tokat
  • Trabzon
  • Tunceli
  • Şanlıurfa
  • Uşak
  • Van
  • Yozgat
  • Zonguldak
  • Aksaray
  • Bayburt
  • Karaman
  • Kırıkkale
  • Batman
  • Şırnak
  • Bartın
  • Ardahan
  • Iğdır
  • Yalova
  • Karabük
  • Kilis
  • Osmaniye
  • Düzce
a
  • EmlakNews.com.tr
  • 360 Proje Pazarlama 3,5 milyar TL’lik gayrimenkulü yönetecek

360 Proje Pazarlama 3,5 milyar TL’lik gayrimenkulü yönetecek

Gayrimenkul sektörünün tecrübeli isimlerinin bir araya gelerek oluşturduğu 360 Proje Pazarlama platformu konut sektörünün tüm ihtiyaçlarını tek çatı altında topladı. Cem Has, Nurullah Saçlı ve Onur Mustafaoğlu ortaklığında kurulan ve profesyonel satış ofisi yönetimi yapan 360 Proje Pazarlama, konut markalarının tüm satış ve pazarlama faaliyetlerini kendi profesyonel ekipleri ile üstleniyor.

Hedef 3.5 milyar liralık yönetim

2020 yılına 1 milyar TL’lik bir portföy ile başlayan şirket, portföy hacmini yılsonunda 3,5 milyar TL’ye çıkartmayı hedefliyor. 360 Proje Pazarlama bünyesinde inşaat sektörünün en büyük reklam ajansı MODD/group, yabancı acenteler arasında en hızlı büyümeyi gösteren Sale Property Turkey ve yabancı gayrimenkul yatırım fonları ile ilişkileri yöneten uluslararası bir ekip de bulunuyor.

Markanın kuruluş hikayesi hakkında bilgi veren 360 Proje Pazarlama Yönetim Kurulu Üyesi Nurullah Saçlı, “360 Proje Pazarlama’da yıllardır markaların satış ve pazarlamada yaşadığı problemlerden yola çıkarak bir çözüm sunmak istedik. Reklam ajansı, saha acentesi ve yabancı fon yöneticiliği gibi birçok farklı konuyu tek çatı altında toplayarak Türkiye’de bir ilki gerçekleştirdik’’ dedi.

İlk hedef Çin, Afrika ve Körfez ülkeleri

Son dönemde konutta Çinli yatırımcıların ilgisinin yoğunlaştığını belirten Saçlı, “Satışını yaptığımız projelerin tanıtımlarını gerçekleştirmek üzere, şubat ayı itibari ile roadshowlarımız başlayacak. Öncelikle Çin, Afrika ülkeleri ve Körfez ülkelerinde tanıtım faaliyetlerinde bulunacağız” diye konuştu.

Kuveyt Gayrimenkul Fuarı’nın tek yetkili satış ve pazarlama şirketi

Kuveyt’te uzun süredir yapılamayan gayrimenkul fuarı bu yıl 360 Proje Pazarlama ve bölgesel partnerleri aracılığıyla düzenleniyor. Türkiye’den 50 markanın katılacağı fuarın tek satış ve pazarlama yetkilisi olan 360 Proje Pazarlama, ekim ayında düzenlenecek fuarda Körfez Bölgesi’ndeki birçok yatırımcıyı Türk inşaat şirketleri ile buluşturacak.

SİZİN İÇİN SEÇTİKLERİMİZ
YORUMLAR

s

En az 10 karakter gerekli

Sıradaki haber:

360 Proje Pazarlama 3,5 milyar TL’lik gayrimenkulü yönetecek

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez kullanıyoruz. Sitemizi kullanmaya devam ederek bunu kabul etmiş olursunuz.