3. Havalimanı’nın Outlet AVM’sine Gürsoy Yatırım Holding talip

Bugüne kadar Vialand ve Venezia projeleri ile adından oldukça söz ettiren Gürsoy Yatırım Holding, 3. Havalimanı’nın Outlet AVM’sine talip oldu.

Gürsoy Holding İcra Kurulu Üyesi ve CFO’su Murat Saraç 3. Havalimanı Outlet AVM'yi yapmak istediklerini açıkladı. Daha önce geliştirilen Vialand ve Venezia’yı örnek veren Saraç, “Vialand 400 milyon Euro’luk bir yatırım. Venezia için de Kiptaş’la ortaklık yapılarak 1,5 milyar TL’lik yatırım yapıldı.” dedi.

Gürsoy Yatırım, 3. Havalimanı outlet AVM'yi istiyor

Daha önce yapılan iki AVM’nin bundan sonraki projeler için teminat niteliği taşıdığına işaret eden Saraç, “Yüzde 95’i tamamlanan yeni havalimanında iddialı bir Outlet AVM yapmanın peşindeyiz. Biz yaptığımız projelere sadece ticari odaklı bakmıyoruz, hizmet verdiğimiz alanda bir katma değerin peşindeyiz. Türkiye’ye ve Türk insanına hizmette bir yenilik katmanın peşine düştük ve bunu sektörde farklılaşarak yapıyoruz.” diye konuştu.

AVM’mlere bir tema kattiklerine dikkat çeken Saraç, “Temalı AVM’lerle ilgili de uluslararası alanda oldukça yoğun talepler alıyoruz, Cezayir, Cidde, İran Hindistan'dan temalı AVM talepleri alıyoruz. 3. Havalimanı'nda yapılması düşünülen Outlet AVM’ye de talibiz.” diye konuştu.

Türkiye’de yaptığı benzersiz AVM örnekleri ile bolca ziyaretçi alan Gürsoy Yatırım Holding’in İstanbul Havalimanı için yapacağı Outlet AVM teması ise merak konusu.

Gürsoy Yatırım Holding bugüne kadar Vialand ve Venezia projeleri ile adından oldukça söz ettirdi. Her iki proje de kendi içinde özgün ve sektörde diğer AVM’lerden kolayca sıyrılan projeler.

Vialand AVM

26 Mayıs 2013 yılında tüketicilerle buluşan Vialand 400 milyon Euro’luk bir yatırım., Dünyada ve Türkiye’de bir tema parkı, alışveriş merkezi ve gösteri merkeziyle birleştiren ilk alışveriş, eğlence ve yaşam kompleksi olarak öne çıkan Vialand, International Council of Shopping Centers (ICSC)’de "Avrupa'nın En Özellikli Perakende Projesi" kategorisinde jüri özel ödülünü kazandı.
Buna ek olarak Avrupa’daki 800 tema park arasından “2015 Yılının En İyi 5’inci Tema Parkı” seçildi ve Superbrands 2015’de “Türkiye’nin En Genç Süper Markası” ödülünün sahibi oldu.

Venezia Mega Outlet

Türkiye’nin en büyük karma projelerinden biri olarak 2015 yazında tüketicilerle buluştu. Bünyesinde mimarisi, meydanları ve su kanallarıyla Venedik ruhunu birebir yaşayabileceğiniz bir AVM, yaklaşık 2000 konut ve yine Venedik mimarisine sahip 30.000 metrekarelik ofis alanı yer alıyor.

Kiptaş’la ortaklığı olan projeye için 1,5 milyar TL’lik yatırım yapıldı. Venezia Mega Outlet Türkiye’deki tek temalı AVM olarak Mapic Awards tarafından Dünya’nın en iyi 3 Outlet’inden biri seçildi.

Benzer İçerikler

Yorum Yap

Yorumlar 0

Ajanda

Tümünü Gör

Çok Okunan Haberler